اهتزاز بیرق حسینی در شهرستان سرخس+ تصاویر
اهتزاز بیرق حسینی در شهرستان سرخس+ تصاویر
در آستانه فرارسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل‌بیت پیامبر علیهم‌السلام، پرچم عزای حسینی در میدان امام حسین علیه‌السلام سرخس به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، در آستانه فرارسیدن ماه محرم، ماه حزن و اندوه اهل‌بیت پیامبر علیهم‌السلام، پرچم عزای حسینی صبح امروز (یکشنبه) در میدان امام حسین علیه‌السلام سرخس به اهتزاز درآمد.

حجت‌الاسلام حسین ذاکر سخنران این مراسم به عظمت عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام اشاره کرد و گفت: بسیاری از مفسران و علما مطرح می‌کنند که منظور از شعائر، هر چیزی است که دین به‌واسطه آن قوام پیدا می‌کند.

وی به کلام امام راحل که فرمودند، این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، اشاره و تصریح کرد: اصلی‌ترین شعارها، عزای امام حسین علیه‌السلام است و حرکت سیدالشهدا علیه‌السلام امروز عالم‌گیر شده است.

ذاکر خاطرنشان کرد: امروز دنیا از شعائر حسینی انگشت‌به‌دهان گرفته و همه قلب‌ها جذب مغناطیس حسین بن علی علیه‌السلام شده است.

وی بیان داشت: در طول سال دشمنان هجمه می‌کنند تا مردم ما را منحرف کنند، اما وقتی علم حسین علیه‌السلام بلند می‌شود تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.