طرح ملی «پنجره‌های امید» در سرخس اجرا شد
طرح ملی «پنجره‌های امید» در سرخس اجرا شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس گفت: طرح «پنجره‌های امید» باهدف دستگیری از نیازمندان و حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند در سرخس اجرا شد.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، بابیان اینکه طرح پنجره‌های امید در راستای فراخوان جذب حامیان کرامت انسانی در سطح شهرستان در حال اجرا است، گفت: طرح پنجره‌های امید در راستای دستگیری از خانواده‌های نیازمند و کمک به بیماران با مشارکت مردم و خیرین در سرخس اجرا می‌شود که این طرح ملی گام مهمی برای حفظ کرامت و سلامت افراد نیازمند و بیماران بی‌بضاعت است.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با اشاره به اینکه هم‌اکنون خیرین به حوزه‌های مختلف کمک‌رسانی ورود کرده‌اند، افزود: در این طرح با معرفی خانواده‌های نیازمند به خیرین، افراد خیر به شکل مستقیم کمک‌های مالی خود را در اختیار خانواده‌ها و بیماران قرار می‌دهند که امیدواریم با استمرار این طرح به اهداف والای این طرح ملی در راستای کرامت انسانی و ارج نهادن به نیازمندان دست پیدا کنیم.

 

گودرزی خاطرنشان کرد: هلال‌‌احمر با ایجاد ارتباط بین افراد توانمند و نیازمند در سطح جامعه درصدد برقراری ارتباط بیشتر بین افراد جامعه است تا این پل برای تأمین نیازهای اولیه و اساسی خانواده‌های نیازمند همیشه برقرار باشد و خیرین با دستگیری مستقیم از این خانواده‌ها علاوه بر گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان، در اجر معنوی این کار حسنه نیز شریک باشند.

 

وی اظهار داشت: در اجرای طرح پنجره‌های امید مردم و خیرین به دو صورت مستقیم از طریق معرفی خانواده‌های نیازمند به آن‌ها و غیرمستقیم از طریق جمعیت هلال‌احمر کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به افراد نیازمند و بیماران بی‌بضاعت می‌رسانند.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس در پایان گفت: خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر سرخس در شهریورماه در طرح حامیان سلامت «پنجره‌های امید» مبلغ ۱۳ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان کمک کردند.

انتهای پیام/