خودی های ناخودی به دنبال عقیم سازی توان نظامی کشور هستند
خودی های ناخودی به دنبال عقیم سازی توان نظامی کشور هستند
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه خودی های ناخودی به دنبال عقیم سازی توان نظامی کشور هستند، گفت: «برجامیان و نابرجامیان» دوقطبی سازی قبل از انتخابات ۹۶ است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، محمد بهزاد در مراسم غبارروبی مزار شهدای سرخس بابیان اینکه امام (ره) مسیر درخشانی را در مقابل جوانان قرار داد، گفت: شهادت سیر پر بهجتی است که در آن هیچ‌گاه بسته نمی‌شود، همان‌طور که شهدای مدافع حرم این راه را امروز طی می‌کنند.

 

کارشناس مسائل سیاسی مسیر شهادت را مسیر صادقان دانست و  افزود: در جریان انقلاب اسلامی با مدیریت امام (ره) توده‌ای شکل گرفت که از این توده آن‌هایی که صادق بودند به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

وی تصریح کرد: غربی‌ها انقلاب اسلامی را یک انقلاب پست‌مدرنیسم می‌دانستند، اما امام (ره) قاعده همه دنیا را بر هم زد و یک تفکر نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی پایه‌گذاری کرد.

 

بهزاد به جنگ‌های نیابتی در منطقه غرب آسیا اشاره و بیان داشت: ویترین جهان منطقه غرب آسیا است که گرگ‌هایی با دندان‌های با غیظ به هم فشرده به دنبال چپاول منابع این منطقه هستند.

 

کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه امروز هارتلند دینی، عرفانی و انرژی جهان منطقه غرب آسیا است، گفت: آسمان معنوی در این منطقه با بیوتی که خداوند اذن رحمت به آن‌ها داده است به پایین‌تر قسمت خود رسیده است.

 

وی ادامه داد: کسانی که به دنبال چپاول انرژی جهان هستند، منطقه غرب آسیا را خوب می‌شناسند و بوی نفت این منطقه آن‌ها را مست کرده است.

 

بهزاد در ادامه بابیان اینکه امروز رزمندگان اسلام در کیلومترها آن‌طرف‌تر جلوی دشمنان ایستاده‌اند، عنوان کرد: یادگاران دفاع مقدس همچون سردار سلیمانی امروز تجربه خود را به آن‌طرف مرزها برده‌اند تا خدشه‌ای به امنیت ایران اسلامی وارد نشود.

 

کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه امروز سوری‌ها و عراقی‌ها مدیون ایران اسلامی هستند، ادامه داد: ایران اسلامی جلوی سقوط عراق و سوریه را گرفت تا هزینه‌های مضاعف، کم شود.

 

وی اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با اشاره امام (ره) خرمشهر را فتح کردند و حصرها را شکستند و امروز نیز بدون اشاره مستقیم رهبری، کشور حفظ می‌شود.

 

بهزاد بابیان اینکه امروز عده‌ای به دنبال دوقطبی سازی کشور هستند، گفت:  برخی خودی‌ها که امروز ناخودی شده‌اند از تعطیلی توان نظامی حرف می‌زنند و ایران اسلامی را با دو کشور شکست‌خورده آلمان و ژاپن که اجازه ندارند نیروی نظامی داشته باشند، مقایسه می‌کنند.

 

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دول فاتح این کشورها را در عرصه نظامی عقیم کرد و اگر دست خودشان بود امروز قوی‌ترین نیروی نظامی را تشکیل می‌دادند.

 

وی بابیان اینکه شاهد شنیده شدن یک گفتمان دوقطبی در قبل از انتخابات ۹۶ هستیم، گفت: دوقطبی قبل از انتخابات ۹۶، دوقطبی سرهنگ و حقوق‌دان و دوقطبی برجامیان و نابرجامیان است.

 

بهزاد تصریح کرد: ایران اسلامی درعین‌حالی که اهل عزتمندی، تعقل و حکمت است، به دشمن باج نمی‌دهد و از توان نظامی و موشکی خود کوتاه نمی‌آید.

 

کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: انقلاب اسلامی رهبری نافذ و بصیر و آینده‌نگر دارد که وقتی اسرائیلی‌ها رجز می‌خوانند، ایشان می‌فرمایند که به فضل الهی رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

انتهای پیام/