انتقاد جانشین سپاه سرخس از عدم حضور مسئولان در غبارروبی مزار شهدا
انتقاد جانشین سپاه سرخس از عدم حضور مسئولان در غبارروبی مزار شهدا
جانشین فرمانده سپاه سرخس با انتقاد از عدم حضور مسئولان در مراسم غبارروبی مزار شهدای شهرستان گفت: امیدواریم مسئولانی که در خواب غفلت هستند، از این خواب بیدار شوند تا بتوانند هفته دفاع مقدس را درک کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سرهنگ علیرضا مکاری در مراسم غبارروبی مزار شهدای سرخس گفت: ایام دفاع مقدس فصل مهمی در تاریخ ملت ما و فرصتی مناسب برای پاسداشت عزیزانی است که اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی را مدیون آن‌ها هستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه سرخس بابیان اینکه وصیت‌نامه‌های شهدا باید چراغ راه ما باشد، افزود: قشری مستضعف در هشت سال دفاع مقدس به میدان جنگ رفتند و از خاک و اسلام و انقلاب دفاع کردند تا امروز امنیت بی‌نظیری ایران اسلامی داشته باشد.

 

وی همچنین به جانفشانی شهدای مدافع حرم اشاره و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم به خاطر اینکه ما امروز راحت باشیم در آن‌طرف مرزها جانبازی می‌کنند تا شر گروه‌های تکفیری و تروریستی دفع شود و پایشان به ایران اسلامی نرسد.

 

مکاری خاطرنشان کرد: امروز مدیون خون شهیدان و مدیون مادران شهدایی هستیم که صبرشان قابل‌تقدیر و تجلیل است و اگر هرروز هم از رشادت‌ها و فداکاری شهدا و خانواده شهدا بگوییم، بازهم کم گذاشته‌ایم.

 

جانشین سپاه سرخس در پایان با انتقاد از عدم حضور مسئولان شهرستان در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم مسئولانی که در خواب غفلت هستند، از این خواب بیدار شوند تا بتوانند هفته دفاع مقدس را درک کنند.

انتهای پیام/