کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی در پالایشگاه گاز سرخس تشکیل شد
کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی در پالایشگاه گاز سرخس تشکیل شد
باهدف اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، از سوی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس، کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی در این مجتمع گازی تشکیل شد.

محمد فرزانه مقدم، مسئول کمیته راهبری اقتصاد مقاومتی پالایشگاه گاز سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده، در تلاش هستیم تا ضمن تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، برای توسعه و رسیدن به پیشرفت همسو با اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گام برداریم.

 

وی افزود: در بندهای مختلف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور کماکان اهمیت راهبردی در اقتصاد کشور دارد به‌طوری‌که بندهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حوزه راهبردی صنعت و اقتصاد اختصاص ‌یافته است.

 

فرزانه مقدم تصریح کرد: مدیران و کارکنان پالایشگاه گاز سرخس با رویکرد اقتصاد مقاومتی، چشم‌انداز، مأموریت، استراتژی‌های خود را بازنگری کرده و در حوزه‌های مختلف عملیاتی، خودکفایی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های نیروی انسانی، افزایش ارزش‌افزوده و ارتقای بهره‌وری در این شرکت تلاش می‌کنند.

 

تولیدات پالایشگاه گاز سرخس شامل گاز طبیعی، گوگرد و مایعات گازی است و گاز طبیعی ۶ استان حوزه شمال و شمال شرق کشور شامل خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان توسط این پالایشگاه تأمین می‌شود.

انتهای پیام/