ارائه بیش از ۳ هزار خدمات طب صنعتی به کارکنان پالایشگاه گاز سرخس
ارائه بیش از ۳ هزار خدمات طب صنعتی به کارکنان پالایشگاه گاز سرخس
سرپرست مرکز اورژانس و طب صنعتی پالایشگاه گاز سرخس از ارائه 3 هزار و 735 نفر خدمات واحد طب صنعتی به کارکنان این مجتمع گازی در سال 94 خبر داد.

شاهین شاهسوند در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، در خصوص فعالیت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در شرق کشور گفت: این سازمان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان رسمی شرکت‌های زیرمجموعه وزارتخانه در شرق کشور اعم از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، بهره‌برداری نفت و گاز شرق، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، خط لوله و پتروشیمی‌ها در استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد را بر عهده دارد.

 
سرپرست مرکز اورژانس و طب صنعتی پالایشگاه گاز سرخس اظهار داشت: ما در سال گذشته به یک هزار و ۳۱۹ نفر پرسنل رسمی، ۴۲۱ نفر پرسنل قرارداد مستقیم، یک هزار و ۷۳۳ نفر پرسنل پیمانکار و ۴۶۲ مورد صدور کارت بهداشتی و درمجموع به سه هزار و ۷۳۵ نفر خدمات طب صنعتی را ارائه داده‌ایم.

 
وی تصریح کرد: آمارها در بخش معاینات دوره‌ای سلامت کارکنان نشان از رشد دو برابری خدمات طب صنعتی به کارکنان پیمانکاری نسبت به پرسنل رسمی دارد.

 
شاهسوند ادامه داد: همچنین در بخش مراجعین اورژانس در پنج‌ماهه نخست امسال دو هزار و ۹۷۰ مورد مراجعه داشته‌ایم.

 
سرپرست مرکز اورژانس و طب صنعتی پالایشگاه گاز سرخس اذعان کرد: طبق آمار، مراجعه کارکنان پیمانکار نسبت به پرسنل رسمی در بخش اورژانس رشد داشته و مقایسه سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ نشان از افزایش ۲۰ درصدی مراجعین به طب صنعتی را دارد.

 
وی در خصوص ارائه خدمات به پرسنل پیمانکاری مستقر در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت قراردادی با پیمانکارانی که دارای دفترچه تأمین اجتماعی می‌باشند، ندارد.

 
شاهسوند در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان این مرکز در سال ۹۴ در ۷۰ مورد عملیات و مانور شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/