اشرافی گری برخی مسئولان نظام اسلامی را تهدید می‌کند/ شاخصه ساده زیستی در کشور برجسته شود
اشرافی گری برخی مسئولان نظام اسلامی را تهدید می‌کند/ شاخصه ساده زیستی در کشور برجسته شود
امام‌جمعه سرخس بابیان اینکه عملکرد مسئولان به‌حساب اسلام و انقلاب نوشته می‌شود، گفت: آن چیزی که امروز نظام اسلامی را تهدید می‌کند، اشرافی گری برخی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت هفته دولت صبح امروز فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی سرخس با امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام علیرضا ارژنگ، امام‌جمعه سرخس در این دیدار با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: فلسفه نام‌گذاری هفته دولت پاسداشت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر است.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگویی کارآمد برای کارگزاران در عمر کوتاه خودشان به یادگار گذاشتند و باید زندگی و سیره این شهیدان نصب العین مسئولان باشد.

 

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر اعتقاد قلبی به اسلام و انقلاب داشتند و انقلابی بودن و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز آن‌ها بود.

 

ارژنگ مطیع اسلام و ولایت بودن را از دیگر ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: برخورد شهید رجایی با امام راحل مانند برخورد شاگرد با استاد بود.

 

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: هر چه دل‌بستگی مسئولان به جایگاه معنوی ولایت‌فقیه بیشتر باشد، در قلوب مردم بیشتر جای می‌گیرند.

 

وی اظهار داشت: امروز باوجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن، پروژه‌های متعددی افتتاح می‌شود که این کارآمدی نظام اسلامی را نشان می‌دهد.

 

ارژنگ بابیان اینکه شیوه زندگی مردم به کارگزاران آن‌ها نزدیک‌تر است، تصریح کرد: آن چیزی که امروز نظام اسلامی را تهدید می‌کند، اشرافی گری برخی مسئولان است.

 

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه باید شاخصه ساده زیستی در کشور برجسته شود، گفت: شهیدان رجایی و باهنر گرفتار رفتارهای اداری نشدند و یکی از ویژگی‌های بارز زندگی آن‌ها ساده زیستی بود.

 

وی بابیان اینکه عملکرد مسئولان به‌حساب اسلام و انقلاب نوشته می‌شود، عنوان کرد: اگر ابهت اسلامیت نظام اسلامی، جایگاه رفیع ولایت‌فقیه و حمایت مردمی نبود، امروز جمهوری اسلامی ایران این جایگاه و اقتدار را در جهان نداشت.

انتهای پیام/