پایان ۲ سال زندگی پنهانی قاتل فراری+ جزئیات
پایان ۲ سال زندگی پنهانی قاتل فراری+ جزئیات
دادستان شهرستان سرخس گفت: مردی که دو سال قبل به دلیل ارتکاب قتل فراری بود سرانجام روز گذشته خودش را به دادگستری شهرستان سرخس معرفی و روانه زندان شد.

محمدتقی تمنانلو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: دو سال پیش بود که در شهر سرخس وقوع یک قتل به دادگستری شهرستان گزارش شد.

 

دادستان شهرستان سرخس افزود: تحقیقات اولیه توسط بازپرس انجام و مشخص شد که مقتول توسط برادرش با ضربات چاقو از ناحیه گردن و پهلو مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته و به قتل رسیده است.

 

وی بابیان اینکه قاتل پس از انجام قتل از شهرستان گریخته و به مکان نامعلومی متواری شده بود، تصریح کرد: روز گذشته قاتل پس از دو سال فرار و زندگی پنهانی خودش را به دادگستری شهرستان معرفی کرد.

 

تمنانلو اظهار داشت: قاتل پس از اعتراف به قتل خواهرش با ۵ ضربه چاقو، اذعان کرد که به دلیل ارتباط خواهرش با یک مرد غریبه و پس از بحث طولانی با وی کنترلش را ازدست‌داده و این جرم را انجام داده است.

 

دادستان سرخس با اشاره به اینکه قاتل با یک تعصب کورکورانه این جرم را انجام داده است، بیان داشت: قاتل در اعترافات خود اذعان کرد که در تمام طول این مدت سعی کرده تا موضوع را فراموش کند ولی نتوانسته و اکثر شب‌ها کابوس می‌دیده و به اذعان خودش خواب راحت نداشته است تا اینکه تصمیم می‌گیرد پس از دو سال زندگی پنهانی و به دلیل عذاب وجدان خودش را به دادگستری سرخس معرفی کند.

 

وی با تأکید بر اینکه این قبیل موضوعات و حتی کوچک‌ترین جرائم باید از مسیر قانون پیگیری و به اثبات برسد، تصریح کرد: این موضوع هنوز برای قانون محرز نشده بود و در تحقیقات اولیه مشخص شد که این ارتباط، مرتبط با شبکه‌های اجتماعی و از طریق تماس‌های تلفنی بوده است.

 

تمنانلو تصریح کرد: متأسفانه با حضور گسترده خانواده‌ها در شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص پیام‌رسان تلگرام و عدم کنترل و مراقبت‌های لازم، جرائمی که حتی منجر به قتل می‌شود، افزایش پیدا کرده است.

 

دادستان سرخس در پایان بابیان اینکه آمار جرم و جنایت در شهرستان در ماه‌های اخیر کاهش یافته است، گفت: با شروع فصل کشاورزی در شهرستان آمار جرائم نیز کاهش یافته و این نشان می‌دهد که کار و اشتغال می‌تواند در حد زیادی آمار جرائم را در جامعه کاهش دهد.

انتهای پیام/