برای کنکور کلاسی به جز کلاس های مدرسه نرفتم/ برنامه‌ریزی ویژه کنکور را از ابتدای تابستان سال گذشته شروع کردم
برای کنکور کلاسی به جز کلاس های مدرسه نرفتم/ برنامه‌ریزی ویژه کنکور را از ابتدای تابستان سال گذشته شروع کردم
رتبه ۲۱ کنکور تجربی با بیان اینکه برای کنکور کلاسی به جز کلاس های مدرسه نرفتم، گفت: برنامه‌ریزی ویژه کنکور را از ابتدای تابستان سال گذشته شروع کردم.

رضا ولایتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، باتبریک دهه کرامت گفت: من دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه غیر انتفاعی امام حسین (ع) و دوران دبیرستان و پیش دانشگاهی را در مدرسه نمونه دولتی آفرینش سپری کردم.

 

رتبه ۲۱ کنکور تجربی بیان کرد: برنامه‌ریزی ویژه کنکور را از ابتدای تابستان سال گذشته شروع کردم، البته از اول دبیرستان نیز جدی روند درس خواندن برای کنکور را در پیش گرفتم و در دوران پیش دانشگاهی از دبیران زحمتکش مدرسه و خانواده مشاوره می گرفتم.

 

ولایتی افزود: معدل کتبی نهایی من ۱۹.۴۲ بود و برای کنکور کلاسی به جز کلاس های مدرسه نرفتم و تنها در آزمون های آزمایشی شرکت کردم ضمن اینکه در آزمون های آزمایشی، نتایج رضایت بخشی از جمله رتبه های دو رقمی کسب کردم.

ولایتی-2

 

وی خاطرنشان کرد: در مدتی که برای کنکور درس می خواندم، اوقات فراغت نیز داشتم زیرا به نظر من درس خواندن بدون تفریح بازدهی شخص را پایین می آورد البته به صورتی تفریح داشتم که به درسم لطمه نخورد و با برنامه ریزی این کار را انجام می دادم.

 

ولایتی عنوان کرد: عامل موفقیت من لطف خدا، زحمات معلمان، حمایت‌ خانواده و تلاش بی وقفه بود.

 

رتبه ۲۱ کنکور تجربی اضافه کرد: دلیل دیگری که سبب موفقیت من در آزمون سراسری شد، آرامش و عدم اضطراب بود.

 

وی درباره انتخاب رشته دانشگاه گفت: برای انتخاب رشته دانشگاه بین دندان پزشکی و پزشکی دو دل هستم و باید تحقیق بیشتری داشته باشم.

 

ولایتی در پایان گفت: از تمام دبیران مدرسه آفرینش و اداره آموزش و پرورش شهرستان و خانواده خودم کمال قدردانی را دارم.

 

پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس نیز ضمن تبریک این موفقیت به آقای رضا ولایتی و خانواده محترمشان، آرزوی توفیقات روز افزون را برای همه جوانان سرخسی دارد.

انتهای پیام/ع