اعزام ۴۴ دانش‌آموز سرخسی به اردوی راهیان نور غرب کشور+ تصاویر
اعزام ۴۴ دانش‌آموز سرخسی به اردوی راهیان نور غرب کشور+ تصاویر
در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معنویات هشت سال دفاع مقدس، 44 نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس سرخس عصر امروز (پنجشنبه) به مناطق جنگی غرب کشور اعزام شدند.

اسحق آبان فرمانده بسیج دانش‌آموزی سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: دانش آموزان پسر و دختر سرخسی در قالب دو کاروان ۴۴ نفره با توجه به زمان‌بندی مشخص به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

 

وی بابیان اینکه اولین کاروان راهیان نور غرب کشور از شهرستان سرخس در تاریخ ۲۰ مردادماه اعزام شد، خاطرنشان کرد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور حفظ نظام و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در این حرکت فرهنگی نقش‌آفرینی کنند.

 
فرمانده بسیج دانش‌آموزی سرخس تصریح کرد: مناطق عملیاتی غرب کشور در برهه‌ای از دوران دفاع مقدس در اشغال رژیم بعث عراق بوده و تمامی این مناطق زیارتگاه عاشقان است که باید قدر و ارزش‌های معنوی یادشده را در حد کمال دانست و ارج نهاد.

 
آبان بیان داشت: این سفر، خاطره به‌یادماندنی را برای هرکدام از دانش آموزان دارد، چراکه میزبانانش شهدای عزیز و گران‌قدری هستند که در والاترین دانشگاه انسانیت به تحصیل پرداخته و با شهادت نمره قبولی دریافت کردند.

اعزام 44 دانش‌آموز سرخسی به اردوی راهیان نور غرب کشور (1)

اعزام 44 دانش‌آموز سرخسی به اردوی راهیان نور غرب کشور (2)

اعزام 44 دانش‌آموز سرخسی به اردوی راهیان نور غرب کشور (3)

اعزام 44 دانش‌آموز سرخسی به اردوی راهیان نور غرب کشور (4)

انتهای پیام/