قلم خبرنگار باید مانند شمشیر مالک اشتر حق را به جلو ببرد
قلم خبرنگار باید مانند شمشیر مالک اشتر حق را به جلو ببرد
امام جمعه سرخس با بیان اینکه ورود شجاعانه به مسائل از ویژگی های اصلی خبرنگاران است، گفت: قلم خبرنگار باید مانند شمشیر مالک اشتر حق را به جلو ببرد و باطل را به عقب براند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت روز خبرنگار، صبح امروز خبرنگاران شهرستان سرخس با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در این دیدار با تبریک روز خبرنگار گفت: یکی از ویژگی های خبرنگاران حق گویی، حق طلبی و نقد منصفانه است.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه ورود شجاعانه به مسائل از ویژگی های اصلی خبرنگاران است، افزود: مطالبات خبرنگاران در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل باید موجب توجه بیشتر مسئولان به تولید داخل و حمایت از تولید کنندگان باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید پاسخگو بودن مسئولان را با خبرهای خوب نهاینه کرد، عنوان کرد: متاسفانه بسیاری از مسئولان توجیه گری را به جای پاسخگویی دنبال می کنند.

 

ارژنگ تصریح کرد: کار خبر یک کار وسیع و تاثیر گذار است و می تواند به مسائل روز کشور کمک کند؛ خبرنگاری با مچ گیری متفاوت است اما مطالبه گری یک وظیفه ای است که باید یک خبرنگار داشته و حلقه وصلی بین مسئولان و مردم باشد.

 

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: قلم خبرنگار باید مانند شمشیر مالک اشتر حق را به جلو ببرد و باطل را به عقب براند.

 

وی تاکید کرد: نبا و خبر یکی از موضوعاتی است که پیامبران در آن رسالت داشتند و اخبار مهم را به اطلاع مردم می رساندند، یعنی آگاهی بخشی به مردم به طور صحیح یک اقدام پیامبرگونه است.

انتهای پیام/