عکس نوشته/ یک نکته از هزاران نکته کاهش قیمت نفت-۱
عکس نوشته/ یک نکته از هزاران نکته کاهش قیمت نفت-۱
توطئه نفتی غربی ها علیه ایران اسلامی تقریبا از اواسط سال 93 آغاز شد و شدت گرفت و با وجود توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به اقتصاد مقاومتی، دولت کمتر به این مسئله توجه کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، توطئه نفتی غربی ها علیه ایران اسلامی تقریبا از اواسط سال ۹۳ آغاز شد و شدت گرفت و با وجود توصیه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به اقتصاد مقاومتی، دولت کمتر به این مسئله توجه کرد.

جالبترین نکته در حوزه کاهش قیمت نفت و توطئه غربی ها علیه ملت ایران، پیش بینی هوشمندانه امام خامنه ای (حفظه الله) در این باره است که در تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۲ این توطئه را پیش بینی کردند و بر توجه به اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند.

ایشان قبل از اجرایی شدن توطئه نفتی غربی ها علیه ملت ایران در ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ در جلسه تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی به مسئولان کشور این پیش بینی را عنوان کردند: « یک عامل برای تأثیرگذاری بر روی اقتصادها همین تکانه‌های گوناگون اقتصادی دنیا است که سرریز می شود به کشورها، یک عامل بلاهای طبیعی است که پیش می‌آید و یک عامل هم تکانه‌های تخاصمی است؛ مثل تحریم ها و امثال تحریم ها. فرض بفرمایید که در مراکز تصمیم‌گیری، تصمیم‌گیری بشود روی قیمت نفت، یک‌وقت قیمت نفت را مِن‌باب مثال بیاورند به شش دلار، کما اینکه برای ما اتفاق افتاد؛ خیلی از اینها عادی نیست؛ اینها کارهای پیش‌بینی‌شده و مؤثر و به دنبال تصمیم‌گیری‌های مشخصی است که از مراکزی دنبال می شود. بنابراین مؤلفه‌ی دوم، توانایی مقاومت در برابر عوامل تهدیدزا است؛ به همین شرحی که عرض شد.

کاهش قیمت نفت-1

برای دیدن عکس در سایز اصلی روی آن کلیلک کنید

انتهای پیام/