نام گذاشتن جام زهر بر قطعنامه ۵۹۸ نشانه صداقت امام با رزمندگان بود/ امام روح‌الله بر «جنگ جنگ تا پیروزی»اعتقاد داشتند
نام گذاشتن جام زهر بر قطعنامه ۵۹۸ نشانه صداقت امام با رزمندگان بود/ امام روح‌الله بر «جنگ جنگ تا پیروزی»اعتقاد داشتند
فرمانده سپاه سرخس نام گذاشتن جام زهر بر قطعنامه 598 توسط امام (ره) را نشان از صداقت ایشان با مردم و رزمندگان عنوان کرد و گفت: امام (ره) تا قبل از پذیرش قطعنامه بر همان عقیده «جنگ جنگ تا پیروزی» استوار بودند و ذره‌ای از عقیده‌شان برنگشتند ولی به دلایلی که مدنظرشان بود و فرصت نشد از لبان پرمهرشان بشنویم، قطعنامه را پذیرفتند.

سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برخلاف انقلاب‌های دیگر و عدم وابستگی به بلوک‌های شرق و غرب و استقرار بر اساس ارزش‌های واقعی اسلام، باعث شد هر دو ابرقدرت آن زمان و کشورهای دیگر درصدد تضعیف و سرنگونی انقلاب اسلامی برآیند.

 

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران تصریح کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی که با تحریک صدام و باهدف تجزیه بخشی از خاک ایران و سرنگونی نهال نوپای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، یکی از توطئه‌های بزرگ استکبار جهانی بود.

 

وی بابیان اینکه شورای امنیت و سازمان ملل از عراق حمایت ضمنی می‌کردند، تأکید کرد: هیچ‌کدام از قطعنامه‌هایی که شورای امنیت صادر کرد خواسته‌های به‌حق کشورمان را مبنی بر اعلام کشور عراق به‌عنوان آغازگر جنگ و شناسایی متجاوز و برگشت به مرزهای بین‌المللی در بر نداشت و در بیشتر این قطعنامه‌ها بر آتش‌بس تأکید می‌شد.

 

شارعی مقدم اظهار داشت: صدور قطعنامه ۵۹۸ نتیجه تحولات عظیم درصحنه داخلی ایران و سیاست‌های بین‌المللی و حوادث و رویدادهای جبهه‌های نبرد بود.

 

شارعی مقدم نام گذاشتن جام زهر بر قطعنامه ۵۹۸ توسط امام (ره) را نشان از صداقت ایشان با مردم و رزمندگان عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه سرخس در پایان خاطرنشان کرد: امام روح الله تا قبل از پذیرش قطعنامه بر همان عقیده «جنگ جنگ تا پیروزی» استوار بودند و ذره‌ای از عقیده‌شان برنگشتند ولی به دلایلی که مدنظرشان بود و فرصت نشد از لبان پرمهرشان بشنویم، قطعنامه را پذیرفتند.

انتهای پیام/