موفقیت پالایشگاه گاز سرخس در ممیزی خارجی نظام یکپارچه مدیریت
موفقیت پالایشگاه گاز سرخس در ممیزی خارجی نظام یکپارچه مدیریت
رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از موفقیت این شرکت در ممیزی مراقبتی سیستم ها مدیریت یکپارچه IMS در سال 95 خبر داد.

علیرضا پرنیان در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: ممیزی مراقبتی استانداردهای ISO9001 ،ISO14001،OHSAS18001 ،ISO50001 ،HSE_MS ،ISO/TS9001، توسط شرکت IMQ ایتالیا (به عنوان مرجع تایید اعتبار گواهینامه های پالایشگاه) در خرداد ماه سال جاری انجام شد.

 

وی اظهار داشت: پس از بررسی سوابق و عملکرد شرکت و تطبیق آن با الزامات استانداردهای ذکر شده، اعتبار گواهینامه های اخذ شده برای یک دوره یک ساله دیگر تمدید شد.

 

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری پالایشگاه گاز سرخس با اشاره به تاثیر سیستم های نوین مدیریتی در ارتقای سطح تعالی سازمان تصریح کرد: سیستم های مدیریتی ISO به عنوان یکی از ابزارهای مهم تعالی در سازمان ها محسوب می شود و چنانچه به صورت مناسب استقرار یافته و به روزآوری شود می تواند تاثیر بسزایی در تسریع حرکت سازمان در مسیر رشد و تعالی شود.

 

پرنیان خاطرنشان کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس نخستین شرکت صنعت نفت دارنده تندیس بلورین تعالی از جایزه ملی تعالی سازمانی ایران است.

انتهای پیام/