قتل یک کشاورز در سرخس به علت اختلافات شخصی
قتل یک کشاورز در سرخس به علت اختلافات شخصی
فرمانده انتظامی سرخس گفت: کشاورز سرخسی که شبانه و با نقشه قبلی از سوی 3 مرد مورد حمله قرار گرفته بود در مسیر اعزام به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: روز گذشته مرد کشاورز ۴۲ ساله‌ ای به سمت زمین‌های کشاورزی خود در روستای قوش علیجان رفته و ساعت ۱۱ همان شب قصد برگشتن داشته است که به‌طور غافلگیرانه و با نقشه قبلی موردحمله مرد موتورسوار که راه وی را سد می‌کند و دو نفر دیگر قرار می‌گیرد.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: بعد از توقف، این کشاورز و فرزندش به‌شدت توسط این سه ضارب مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه سه ضارب با چوب و چماق این کشاورز را به‌شدت مجروح کرده و فرار می‌کنند، ادامه داد: این کشاورز که دچار جراحت شدید شده بود ابتدا به بیمارستان لقمان سرخس منتقل‌شده ولی به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان امدادی مشهد اعزام می‌شود، اما متأسفانه در آمبولانس فوت می کند.

 
باقرزاده بابیان اینکه یکی از ضاربان شناسایی و دستگیر شده است، عنوان کرد: در حین اعزام به بیمارستان کشاورز مضروب یکی از ضاربان را به پلیس معرفی می‌کند و متهم بلافاصله دستگیر می‌شود.

 

فرمانده انتظامی سرخس بابیان اینکه این حادثه به دلیل اختلافات شخصی رخ داده است، اظهار داشت: تحقیقات پلیس شهرستان برای دستگیری ۲ ضارب فراری دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/