انقلاب اسلامی خواب را از دیدگان گردن کشان تاریخ گرفته است/ شهید مطهری فرموده‌های قرآنی را با نثار جانش امضا و به اثبات رساند
انقلاب اسلامی خواب را از دیدگان گردن کشان تاریخ گرفته است/ شهید مطهری فرموده‌های قرآنی را با نثار جانش امضا و به اثبات رساند
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی خواب و استراحت را از دیدگان گردن کشان تاریخ و مدعیان امروز بشر گرفته است و اگر مطالعه‌ای داشته باشیم، می‌بینیم کاخ سفید که سردمدار شیطنت‌ها و جنایت‌ها در جهان است، کمتر از هرزمان دیگری آرامش دارد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همایش بزرگ «حکمت مطهر» صبح امروز (دوشنبه) در فرهنگسرای بزرگ امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام سید جعفر علم الهدی استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه انقلاب اسلامی در طول تاریخ، انقلابی بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است، گفت: مردم ایران اسلامی توفیق یافتند که در یک عصر بسیار خطیر و در دوران غیبت امام زمانشان یک حرکت و خیزش انقلابی با لبیک به سلاله رسول‌الله در دنیا رقم بزنند که آثار وجودی آن هنوز کاخ سفید و تشکیلات استکبار جهانی را می‌لرزاند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: انقلاب اسلامی خواب و استراحت را از دیدگان گردن کشان تاریخ و مدعیان امروز بشر گرفته است و اگر مطالعه‌ای داشته باشیم، می‌بینیم کاخ سفید که سردمدار شیطنت‌ها و جنایت‌ها در جهان است، کمتر از هرزمان دیگری آرامش دارد و بیشتر از هرزمانی پرده از رخساره کریه خودش فروگرفته و چنگالش را به خون ملت‌ها فروکرده است.

 

حجت‌الاسلام علم الهدی ادامه داد: امروز استکبار جهانی نتوانسته آن لاپوشانی و آن پوستین میش را بر گرده گرگ گونه خودش نگه دارد و شمشیر را از رو بسته است و حتی مجبور شده با شخصیت دروغینش نیز بازی کند.

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست با پایداری، استقامت و ایثارگری دنیا را متحیر کند و این عنایت خداوند به ملت ایران بود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: سالروز شهادت استاد مطهری به این دلیل روز معلم نام‌گذاری شد که وجود مقدس معصومین علیهم‌السلام از بدو ولادتشان تجسم رحمت و برکت، آموزش و تربیت جامعه بودند.

 

حجت‌الاسلام علم الهدی تصریح کرد: استاد شهید مطهری گرچه عالمی ممتاز و دانشمندی کم‌نظیر در طول تاریخ است، اما از زمانی که دانش و فرهیختگی را با شهادت رقم زد، از نو متولد شده و برای عالمی مربی و الگو شدند.

 

وی ادامه داد: استاد شهید مطهری با شهادتش یک خیزش نو در عالم پیدا کرد، زیرا تمام فرموده‌های قرآنی را باوجودش و نثار جانش امضا و به اثبات رساند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دشمنان پیوسته به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند اما این ایمان و شجاعت ملت ایران اجازه این جسارت را به آن‌ها نداده است.

 

حجت‌الاسلام علم الهدی ادامه داد: درزمانی که کشورهای منطقه در آتش جنگ می‌سوزند، نیروهای مسلح ما آن‌چنان بیدار و سلحشورانه این امنیت را برای ایران اسلامی فراهم کرده‌اند.

 

وی به ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۶۹ برای نماینده خودشان در سپاه حکمی را صادر می‌کنند و این جمله را می‌نویسند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی انقلابی است که بر پایه دین و تقوا و درک و عمل انقلابی به وجود آمده است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: نهادهایی که امروز تحت امر رهبر فرزانه انقلاب هستند، به حمدالله از سرچشمه زلال مکتب دین و اسلام و قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام بهره می‌برند.

 

حجت‌الاسلام علم الهدی در ادامه بیان داشت: آن زمانی استکبار جهانی و اذناب پلیدشان از انقلاب اسلامی و شکست دادن ملت‌ها مأیوس می‌شوند که ما در خط ولایت ثابت‌قدم باشیم.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز در سوریه، عراق و یمن ظلمی می‌شود به خاطر کوتاهی عده‌ای است که نسبت به مقام ولایت سستی به خرج می‌دهند و یا دچار انحراف شده‌اند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: امروز اگر امیدها به سمت خدا و نه به غرب و آمریکا باشد، وعده قرآن است که نصرت الهی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/