مسئولان به دنبال حلقه های مفقوده بیکاری در سرخس باشند/ در نظام اسلامی این اراده مردم است که نقش آفرینی می کند
مسئولان به دنبال حلقه های مفقوده بیکاری در سرخس باشند/ در نظام اسلامی این اراده مردم است که نقش آفرینی می کند
امام جمعه سرخس در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها گفت: مسئولان باید به دنبال حلقه های مفقوده بیکاری باشند، که چرا با وجودی که سرخس شهرستانی ثروتمند و با ظرفیت های عظیم است، آمار بیکاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها که صبح امروز (شنبه) در فرهنگسرای امام رضا علیه السلام شهرستان سرخس برگزار شد، گفت: تنها در نظام اسلامی، این اراده مردم است که تصمیم گیری می کند و سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم می خورد.

 

امام جمعه سرخس افزود: با وجود مشکلاتی که امروز داریم، اما چکمه استکبار را روی گردنمان احساس نمی کنیم.

 

ارژنگ تصریح کرد: اگر در مدیریت ها کمبودی داریم خیالمان راحت است چون مدیران بچه های خودمان هستند و ژنرال های آمریکایی دستشان برای غارت کشور کوتاه شده است.

 

وی بیان داشت: ۶۰ سال آمریکا و انگلیس بر مردم ایران حکومت کردند و چون طعم و لذت غارتگری را چشیده اند، سختشان است که به مسائل ایران بی توجه باشند.

 

امام جمعه سرخس ادامه داد: امروز تصمیم گیران و تصمیم سازان نظام اسلامی در سطوح مختلف نمایندگان مردم هستند و این اراده مردم است که نقش آفرینی می کند.

 

ارژنگ به آمار بالای بیکاری در شهرستان سرخس اشاره و تصریح کرد: مسئولان باید به دنبال حلقه های مفقوده بیکاری باشند، که چرا با وجودی که سرخس شهرستانی ثروتمند و با ظرفیت های عظیم است، آمار بیکاری بالایی داشته باشد.

 

وی اظهار داشت: ظرفیت های روستاها و شهرهای شهرستان باید شناسایی شده و راهکارهای شکوفایی اقتصاد در قالب سیاست های اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

 

امام جمعه سرخس اذعان کرد: خاک شهرستان سرخس طلا است و از بهترین اقلیم برای ایجاد باغستان های پسته برخوردار است و می شود از این ظرفیت با کمک و همکاری آستان قدس رضوی بهره برداری کرد.

 

ارژنگ در پایان گفت: رفع معضل بیکاری در شهرستان سرخس نیازمند روحیه ای جهادی و انقلابی و مسئولانی انقلابی است.

انتهای پیام/