وقوع سیل در جاده سرخس- مشهد/ راه گنبدلی به پالایشگاه گاز سرخس مسدود شد/ ستاد بحران شهرستان سرخس هم اکنون در محل وقوع سیل حضور دارند/ آماده باش کامل بسیجیان حوزه مالک اشتر سپاه سرخس
وقوع سیل در جاده سرخس- مشهد/ راه گنبدلی به پالایشگاه گاز سرخس مسدود شد/ ستاد بحران شهرستان سرخس هم اکنون در محل وقوع سیل حضور دارند/ آماده باش کامل بسیجیان حوزه مالک اشتر سپاه سرخس
باران شدید باران که از شب گذشته (جمعه) ساعت 8 شب شروع شده است، باعث وقوع سیل در جاده سرخس- مشهد شده است؛ این سیل تاکنون خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، باران شدید باران که از شب گذشته (جمعه) ساعت ۸ شب شروع شده است، باعث وقوع سیل در جاده سرخس- مشهد شده است.

جاری شدن سیل در شهرستان سرخس (5)

بر اساس این گزارش جاده سرخس- مشهد، نزدیک پل گنبدلی و قسمتی از جاده گنبدلی به پالایشگاه گاز سرخس از صبح امروز بر اثر جاری شدن سیل مسدود شده است.

جاری شدن سیل در شهرستان سرخس (4)

بارش سیل باعث سرگردانی چند ساعته کارکنان پالایشگاه گاز سرخس و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در روستای گنبدلی شد؛ گزارش ها حاکی از آن است که هم اکنون این مسیر نیز در حال بازگشایی است و خودروها در حال تردد هستند.

جاری شدن سیل در شهرستان سرخس (2)

جاری شدن سیل در شهرستان سرخس (1)

جاری شدن سیل در شهرستان سرخس (3)

حمید شاقوزایی معاون فرماندار سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: ستاد بحران شهرستان از شب گذشته به صورت آماده باش کامل درآمدند.

 

معاون فرماندار سرخس افزود: از ساعت ۳ و نیم صبح امروز (شنبه) ستاد بحران شهرستان در محل وقوع سیل حضور پیدا کردند و در حال بازگشایی مسیرهای سیل زده هستند.

 

وی ادامه داد: توسط دستگاه های سنگین در حال بستن سه نقطه برای مهار سیل در جاده سرخس- مشهد هستیم تا بتوانیم آب را به مکانی دیگر هدایت کنیم.

 

شاقوزایی با بیان اینکه نگران بارندگی امروز بعداظهر در شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون با تلاش ستاد بحران شهرستان جاده سرخس- مشهد در حال بازگشایی است.

 

معاون فرماندار سرخس تصریح کرد: این سیل تاکنون خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

 

سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم فرمانده سپاه سرخس نیز در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، از آماده باش کامل بسیج و سپاه شهرستان برای هر گونه امدادرسانی به مناطق سیل زده شهرستان خبر داد و گفت: بسیجیان حوزه مالک اشتر سپاه سرخس از صبح امروز به حالت آماده باش کامل درآمدند و در حال امداد رسانی به مناطق سیل زده هستند.

 

وی افزود: گروهی از بسیجیان برای کنترل رفت و آمد در مسیر جاده سرخس- مشهد (سه راهی قطارچاه) به کارگیری شده اند و گروهی دیگر نیز در حال امدادرسانی به مردم روستای گنبدلی شهرستان برای جلوگیری از ورود آب به منازل هستند.

 

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: بسیج و سپاه شهرستان با تمام توان در کنار ستاد بحران شهرستان آماده امدادرسانی به مناطق سیل زده است.

 

همچنین علی تبریزنیا رئیس اداره هواشناسی شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره آخرین وضعیت آب و هوای سرخس، گفت: از بعداظهر امروز (شنبه) شاهد تشدید رعد و برق، بارش تگرگ، رگبار شدید و باد شدید تا یکشنبه خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها در شهر روستاهای شهرستان قطعی است.

انتهای پیام/