کمیته ای ۷ نفره مامور تشکیل «فراکسیون اصولگرایان» مجلس دهم/ به دنبال جذب حداکثری نمایندگان انقلابی مستقل هستیم/ منافع حوزه انتخابیه، معیارم برای عضویت در کمیسیون های تخصصی مجلس است
کمیته ای ۷ نفره مامور تشکیل «فراکسیون اصولگرایان» مجلس دهم/ به دنبال جذب حداکثری نمایندگان انقلابی مستقل هستیم/ منافع حوزه انتخابیه، معیارم برای عضویت در کمیسیون های تخصصی مجلس است
منتخب مردم سرخس در مجلس دهم گفت: کمیته ای 7 نفره مامور تشکیل «فراکسیون اصولگرایان» در مجلس دهم است و جلساتی نیز در این خصوص برگزار شده است.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، درباره تشکیل «فراکسیون اصولگرایان» در مجلس دهم گفت: کمیته ای ۷ نفره مامور تشکیل «فراکسیون اصولگرایان» در مجلس دهم است و جلساتی نیز در این خصوص برگزار شده است.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس دهم تصریح کرد: در جلسه ای که در تهران برگزار شد، تقسیم وظایف این کمیته ۷ نفره انجام شد و این کمیته، پیگیر تشکیل «فراکسیون اصولگرایان» خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه تمام تمرکز ما برای دور دوم انتخابات است، افزود: نتایج انتخابات دور دوم شرایط و فضای آینده مجلس را روشن تر خواهد کرد و امیدواریم در این ۶۹ کرسی باقیمانده شرایط خوبی رقم بخورد.

 

قاضی زاده هاشمی به برگزاری جلسات اصولگرایان، با نمایندگان منتخب مستقل مجلس دهم اشاره و خاطرنشان کرد: با مجموعه ای از نمایندگان مستقل مجلس دهم که دیدگاه های ارزشی و انقلابی دارند و نیروهای وفادار به نظام اسلامی و ولایت هستند، جلساتی داشتیم تا بتوانیم مجلسی متحد و همدل ایجاد کنیم.

 

وی با تاکید بر همگرایی نمایندگان اصولگرا در مجلس دهم اظهار داشت: به دنبال جذب حداکثری نمایندگانی هستیم که در لیست ائتلاف اصولگرایان نبودند و نیروهایی وفادار به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و به صورت مستقل وارد مجلس شدند.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس دهم بیان داشت: بسیاری از نمایندگانی که به صورت مستقل وارد مجلس دهم شده اند، صاحب دیدگاه های ارزشی و انقلابی هستند و رایزنی های لازم را با آنها داشته ایم و این دلیل نیست که چون در لیست ائتلاف اصولگرایان نبودند ما آنها را نادیده بگیریم.

 

وی ادامه داد: معیار و ملاک ما برای جذب حداکثری در مجلس دهم، وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

 

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که علاقه مند به فعالیت در کدام کمیسیون تخصصی مجلس هستید، عنوان کرد: به دنبال این نیستم که عضو عادی یک کمیسیون باشم و حضورم در کمیسیون ها با نگاهی تخصصی و بر اساس شرایط و منافع حوزه انتخابیه خواهد بود.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس دهم تصریح کرد: کمیته ۷ نفره که کار تشکیل فراکسیون اصولگرایان را برعهده دارد، در حال جمعبندی است که هر نماینده بر اساس قابلیت ها و تخصصی که دارد، در کمیسیون های تخصصی مجلس حضور یابد.

 

وی در پایان گفت: اصلی ترین معیار و ملاکم برای انتخاب کمیسیون، قطعا انتخابی خواهد بود که منافع حوزه انتخابیه را تامین کند.

انتهای پیام/