تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سرخس
تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سرخس
فرماندار سرخس در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سرخس در سال 95، از تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، اولین جلسه شورای اداری شهرستان سرخس در سال ۹۵ به یاد شهیدان حسین پورثابت ظهر امروز (یکشنبه) در فرمانداری سرخس برگزار شد.

 

در این جلسه حسین سنجرانی فرماندار سرخس با تبریک ولادت باسعادت امام محمدباقر علیه‌السلام و حلول ماه رجب گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری با تمام توان از کارآفرینان شهرستان حمایت خواهیم کرد.

 

فرماندار سرخس بابیان اینکه کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان سرخس تشکیل‌شده است، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل این کارگروه اقدام کنند.

 

سنجرانی تصریح کرد: به‌زودی آیین‌نامه اجرایی ستاد اقتصاد مقاومتی از سوی دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

 

وی بابیان تأکید بر اینکه فقط اقتصاد مقاومتی می‌تواند کشور را از اقتصاد نفتی رهایی بخشد، عنوان کرد: امیدواریم سنگ بنایی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم‌شده، توسط مسئولان استمرار داشته باشد.

 

فرماندار سرخس به استفاده ۱۰۰ درصدی از منابع شهرستان در سال ۹۵ اشاره و خاطرنشان کرد: اولویت ما در سال ۹۵ در حوزه شهری بازگشایی بلوار ثارالله و در حوزه روستایی، رسیدگی ویژه به وضعیت روستای گنبدلی به‌عنوان پیشانی شهرستان است.

 

سنجرانی تصریح کرد: شرکت نفت و گاز شرق و پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس باید به‌طور ویژه امسال نسبت به آسفالت و ساماندهی این روستا اقدامات و همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی در پایان به بروزرسانی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان تأکید کرد و گفت: در سال گذشته اقدامات زیربنایی خوبی در حوزه‌های برق و فنی و حرفه‌ای شهرستان انجام شد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/