توسعه شهرستان بر اساس منابع بومی/ مهمترین اولویت ما در سرخس حل مشکل اشتغال است
توسعه شهرستان بر اساس منابع بومی/ مهمترین اولویت ما در سرخس حل مشکل اشتغال است
منتخب مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفادار به کل مردم حوزه انتخابیه هستم، گفت: نگاهمان به حوزه انتخابیه، نگاهی ملی است و توسعه همراه با عدالت را بر اساس منابع هر شهرستان و بخش مدنظر قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید احسان قاضی زاده هاشمی سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه سرخس با تقدیر از حضور حماسی مردم شهید پرور شهرستان سرخس در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: امیدواریم حماسه هفتم اسفندماه همراه با تلاش مضاعف، منشا خیر و خدمت به مردم باشد.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می کنیم در درجه اول در صحن مجلس شورای اسلامی، وفادار به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خط مقام معظم رهبری باشیم.

 

وی در ادامه به پروژه نفوذ دشمن در انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن در انتخابات تلاش کرد تا افراد وابسته به غرب وارد مجلس شوند و منویات غربی ها را پیگیری کنند.

 

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: عده ای نیز رسما تبلیغ می کردند، کسانی در انتخابات رای بیاورند که در مجلس دهم گفتمان انقلاب اسلامی را پیگیری نکنند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه سرباز ولایت، نظام و انقلاب هستم، عنوان کرد: افتخار سربازی، خادمی و نوکری مردم برای بنده خیلی شریف است.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برنامه های اجرایی خود در شهرستان سرخس اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت ما پیگیری حل مشکل اشتغال جوانان منطقه است و وظیفه خود می دانیم پیگیر بومی گزینی در تاسیسات نفت و گاز باشیم.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان این موضوع که پیگیر تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به آزاد تجاری خواهم بود، اظهار داشت: ۷ سال توفیق همکاری با حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را در قوه قضاییه داشته ام و از این ظرفیت برای پیشرفت و آبادانی منطقه استفاده خواهم کرد.

 

وی با بیان اینکه وفادار به کل مردم حوزه انتخابیه هستم، ادامه داد: نگاهمان به حوزه انتخابیه، نگاهی ملی است و توسعه همراه با عدالت را بر اساس منابع هر شهرستان و بخش مدنظر قرار خواهیم داد.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دنبال تقویت همبستگی اجتماعی در حوزه انتخابیه هستیم و این به این معنی است که رنگ های شهرستانی، طایفه ای، مذهبی، اصولگرا و اصلاح طلب نداریم و به دنبال وحدت، اتحاد و همبستگی بین هموطنانمان در حوزه انتخابیه هستیم.

 

قاضی زاده هاشمی در ادامه با تقدیر از زحمات چهارساله احمد سجادی نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: وی پروژه ها و طرح های بسیاری را در حوزه انتخابیه پیگیری و انجام داد و ما متعهد هستیم پروژه هایی که ناتمام مانده را به پایان برسانیم.

 

وی اظهار کرد: زیربنای توسعه اقتصادی پایدار در حوزه منابع، کشاورزی و دامپروری را به گونه ای پی ریزی می کنیم که شرایط اشتغال برای جوانان به وجود بیاید.

 

منتخب مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: نرخ بیکاری در شهرستان سرخس زیاد است و باید با همت و همیت به دنبال توسعه پایدار در شهرستان باشیم.

 

وی بیان داشت: انتخابات در ساعت ۱۱ شب جمعه هفتم اسفندماه تمام شد و فصل رقابت ها پایان یافت و اکنون فصل اتحاد و رفاقت، وحدت و همدلی است.

 

قاضی زاده هاشمی در پایان تصریح کرد: کارنامه ما مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت و اگر ۲۰ سال هم از آن بگذرد در اذهان مردم باقی می ماند، بنابراین متعهد هستیم مطالبات و حقوق مردم را در مجلس پیگیری کنیم؛ تک تک آرای مردم حق الناس است و ایجاد تکلیف می کند.

انتهای پیام/