درگذشت آیت‌الله طبسی رخنه‌ای در اسلام ایجاد کرد
درگذشت آیت‌الله طبسی رخنه‌ای در اسلام ایجاد کرد
امام جمعه موقت سرخس با تسلیت درگذشت عالم مجاهد و یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله عباس واعظ طبسی گفت: با درگذشت این عالم مجاهد رخنه و حفره‌ای در اسلام ایجاد شد که هیچ‌چیزی نمی‌تواند این حفره را پر کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام حسن اکبری نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: انسان در دنیا باید تمام تلاشش را برای رفع حوایج مؤمنان انجام دهد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به روز احسان و نیکوکاری افزود: احسان و نیکوکاری، از برکات خداوند است و در دین اسلام سفارش زیادی به آن شده است، به همین دلیل باید فضای شهرمان، فضای کمک به محرومان باشد.

 

اکبری نیا در ادامه با تسلیت درگذشت عالم مجاهد و یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت‌الله عباس واعظ طبسی تصریح کرد: با درگذشت این عالم رخنه و حفره‌ای در اسلام ایجاد شد که هیچ‌چیزی نمی‌تواند این حفره را پر کند.

 

وی اظهار داشت: آیت‌الله طبسی، عالمی خوش‌فکر و به‌عنوان زبان حوزه‌های علمیه خراسان مطرح بودند.

 

امام‌جمعه موقت سرخس در ادامه با اشاره به حضور گسترده ملت آگاه ایران اسلامی در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: مردم ایران اسلامی در انتخابات امسال، مردم‌سالاری دینی را در چهره خود به جهانیان نشان دادند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تقدیر از مشارکت ۷۶ درصدی مردم ولایتمدار شهرستان سرخس در انتخابات، خاطرنشان کرد: دوران رقابت‌ها گذشت و اکنون دوران رفاقت‌ها است و آنچه که مهم بود، حضور حداکثری بود که محقق شد و اکنون باید، با رفاقت و همدلی به فکر خدمت به مردم و جامعه اسلامی بود.

 

اکبری نیا ادامه داد: منتخبان مردم باید تمام همتشان خدمت به مردم باشد و توصیه‌های مقام معظم رهبری را در دستور کار خودشان قرار دهند.

 

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب درباره حضور حماسی ملت ایران در انتخابات عنوان کرد: ساده زیستی، پاک دستی، حضور پیوسته در جایگاه مسئولیت، ترجیح منافع ملی بر خواسته‌های شخصی و ایستادگی شجاعانه در برابر مداخلات بیگانه باید از ویژگی‌های منتخبان مردم باشد.

انتهای پیام/