پیام امام جمعه سرخس در پی حضور باشکوه مردم شهرستان در انتخابات
پیام امام جمعه سرخس در پی حضور باشکوه مردم شهرستان در انتخابات
امام جمعه سرخس در پی حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان در انتخابات و پایان رقابت های انتخاباتی پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَـذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللّهُ»

بار دیگر مردم شریف شهرستان سرخس دوشادوش سایر ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی با حضور باشکوه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه ای بی نظیر و عظیم را در منظر جهانیان خلق نموده و ضمن ایفای نقش تاریخی خود در تحقق منویات مقام معظم رهبری، موجبات یاس و نامیدی دشمنان این انقلاب را فراهم نمودند و با این حضور، سیلی محکمی به یاوه گویان و بدخواهان نواختند.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ماندگار به محضر رهبری معزز و آحاد و اقشار مختلف مردم شریف شهرستان سرخس، از زحمات تمامی مجریان، ناظران و نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان ستادها، کاندیداهای محترم و به ویژه مردم عزیز که با اهتمام خود موجبات برگزاری هر چه باشکوه تر و مطلوب تر انتخابات گردیده اند، تقدیر و به منتخب مردم جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تبریک عرض می کنم.

اینک رفاقت ها آغاز گشته و رقابت ها به پایان رسیده، خدمت به مردم و حل مشکلات زندگی آنان و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده خواهان از جمله اولویت ها و مطالبات به حق مردم است که منتخب محترم مردم باید تا روز آخر ملتزم و پایبند به آنها باشد؛ ان شاء الله.

در پایان آرزوی سربلندی و اعتلای ایران اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری را از خداوند بزرگ خواستارم.

علیرضا ارژنگ

امام جمعه شهرستان سرخس

انتهای پیام/