امروز پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها است/ نماینده منتخب مردم کمر همت را برای رفع مشکلات اقتصادی ببندد
امروز پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها است/ نماینده منتخب مردم کمر همت را برای رفع مشکلات اقتصادی ببندد
امام جمعه سرخس حضور پرشور مردم در انتخابات را نشانه امیدواری به آینده عنوان کرد و گفت: امروز پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها است و هر نماینده ای که منتخب مردم شود، مورد احترام همه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: مسئولی که تقوا داشته باشد، حضور او برای یک مجموعه عطرآگین خواهد بود.

 

امام جمعه سرخس در ادامه با بیان اینکه روز ۷ اسفندماه امسال، روز عید ملت ایران است، افزود: ۷ اسفندماه امسال ملت ایران اسلامی دسته جمعی در مسیر طاعت گام برداشتند و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

 

خطیب نمازجمعه سرخس بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات امروز، اولیای الهی را خشنود کرد ودر طرف دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی شد.

 

ارژنگ ادامه داد: دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور مردم در انتخابات و حتی کسانی که نظام را قبول ندارند به این خاطر است که این حضور موجب تقویت حصار امنیتی کشور می شود.

 

وی عنوان کرد: کسانی که نظام اسلامی را قبول دارند هرگز اجازه نمی دهند که آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران اسلامی را مانند سوریه، عراق و یمن به قربانگاه تبدیل کنند.

 

امام جمعه سرخس اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامی در سایه حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی و به خصوص در انتخابات شکل می گیرد.

 

ارژنگ تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز یک کشور مقتدر است به این دلیل نیست که سلاح های قدرتمندی دارد، بلکه قدرت او به خاطر پشتوانه مردمی آن است.

 

خطیب نمازجمعه سرخس ادامه داد: تمام ارکان نظام اسلامی به دست خود مردم انتخاب می شوند، به همین دلیل دشمنان می دانند که امروز طرف آن ها مردم ایران هستند.

 

وی بیان داشت: حضور مردم در انتخابات زمینه دست اندازی دشمن را کم می کند و اجازه دخالت به آنها را نمی دهد.

 

امام جمعه سرخس با اشاره به تاثیر انتخابات در داخل کشور گفت: شرکت مردم در انتخابات وحدت و همگرایی را در داخل کشور افزایش می دهد و یکی از عوامل مهم در توسعه کشور نیز همین وحدت است.

 

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را نشانه امیدواری به آینده عنوان کرد و افزود: امروز پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها است و هر نماینده ای که منتخب مردم شود، مورد احترام همه خواهد بود.

 

خطیب نمازجمعه سرخس تصریح کرد: نماینده منتخب مردم بعد از انتخاب، باید کمر همت را ببندد و برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور تلاش کند.

 

ارژنگ در پایان گفت: امروز قطعا مردم ایران اسلامی برخلاف خواسته های دشمن عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/