«غفلت» هیئت های اجرایی در تایید بیش از ۹۰ درصد داوطلبان/ شورای نگهبان جلوی «نفوذ» دشمن به کانون های تصمیم گیری و تصمیم سازی را می گیرد
«غفلت» هیئت های اجرایی در تایید بیش از ۹۰ درصد داوطلبان/ شورای نگهبان جلوی «نفوذ» دشمن به کانون های تصمیم گیری و تصمیم سازی را می گیرد
امام جمعه سرخس گفت: در هیئت های اجرایی بیش از 90 درصد شرکت کنندگان تایید می شوند و این یک «غفلت» بود که یک حق ایجاد کنند تا افرادی تایید شوند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی و با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده ای به شورای نگهبان قانون اساسی افترا بزنند، گفت: از رسالت های شورای نگهبان نظارت بر قانون اساسی است، تا زمانی که نظارت استصوابی محقق شود.

 

امام جمعه سرخس افزود: شورای نگهبان قانون اساسی فیلتری است که اجازه نمی دهد، افرادی که صالح نمایندگی نیستند وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

 

ارژنگ تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم و همانطور که پیش بینی می شد، در هیئت های اجرایی بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان تایید می شوند و این یک «غفلت» بود که یک حق ایجاد کنند تا افرادی تایید شوند.

 

خطیب نمازجمعه سرخس تاکید کرد: کسانی که با شورای نگهبان قانون اساسی مخالفت می کنند، اعتقادی به اسلام ندارند.

 

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها دستگاه های نظارتی وجود دارد، عنوان کرد: در سال ۸۸ و در اوج اغتشاشات یکی از نظریه پردازان می گوید، تا زمانی که نهاد رهبری و شورای نگهبان قانون اساسی در ایران وجود داشته باشد، نظام سکولار محقق نمی شود.

 

ارژنگ بیان داشت: جلوی سکولار شدن نظام اسلامی را ولایت فقیه و شورای نگهبان قانونی اساسی می گیرد.

 

امام جمعه سرخس تصریح کرد: شورای نگهبان قانونی اساسی وجود نداشته باشد، دشمن به کانون های تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور نفوذ می کند.

 

خطیب نمازجمعه سرخس ادامه داد: خط قرمز نظام و مردم فتنه است و اگر حتی کسانی که سنگ آمریکا را به سینه می زنند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند، از فیلتر قوی ملت عبور نخواهند کرد.

 

وی با اشاره به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره برجام، خاطرنشان کرد: تذکراتی که مقام معظم رهبری می دهند، برگرفته از نگاه ژرف ایشان است.

 

ارژنگ در پایان با بیان اینکه شعار همیشگی ملت ایران مرگ بر آمریکا خواهد بود، اذعان کرد: آمریکایی دست از دشمنی با ایران اسلامی برنمی دارند و به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنی آمریکایی ها کم نشده و به دنبال نفوذ هستند.

انتهای پیام/