یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس آغاز به کار کرد
یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس آغاز به کار کرد
طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد پالایشگاه گاز سرخس، شهردار سرخس و تنی چند از مسئولان شهرستان، یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال در سرخس آغاز به کار کرد.

ابوالفضل نعمتی، رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۲ هزار عنوان کتاب در زمینه های آموزشی، دانشگاهی، فنی و مهندسی، تاریخی، ادبیات، کودک و نوجوان، قرآن و ادعیه، کمک درسی و انواع  CDهای آموزشی از قبیل آموزش زبان و انواع نرم افزارها و وسایل کمک آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

رئیس روابط عمومی پالایشگاه گاز سرخس برپایی نمایشگاه های کتاب در شهرستان سرخس را به عنوان چتر حمایتی و رویکرد فرهنگی این شرکت در عرصه فرهنگ و هنر عنوان کرد و بیان داشت: در این نمایشگاه، کتب مختلف در زمینه های هنری، ادبی، تاریخی، روانشناسی والدین، جغرافیا، حقوق، رمان، مکاتب، کتب مرجع، فرهنگ نامه ها، علمی، آشپزی و کامپیوتر ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد: خرید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و بازدید کنندگان می توانند با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی کتاب های مورد علاقه خود را خریداری کنند.

 

نعمتی خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال با حضور فعال چهار ناشر بزرگ کشوری از استان های تهران، قم و خراسان رضوی برگزار می شود.

 

یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سال سرخس از ۲۸ دیماه لغایت هشتم بهمن ماه امسال و از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های شهرک گاز شهید مهاجر سرخس برپا می باشد.

انتهای پیام/