حرف های استکبار از حلقوم کسانی خارج می شود که روزی یار امام(ره) بودند/ تصرف مجلس آینده از نفوذهای شبکه ای دشمن است/ خواص در فتنه ۸۸ در مسیر ماندند، اما مردم آمدند و حماسه ۹ دی شکل گرفت
حرف های استکبار از حلقوم کسانی خارج می شود که روزی یار امام(ره) بودند/ تصرف مجلس آینده از نفوذهای شبکه ای دشمن است/ خواص در فتنه ۸۸ در مسیر ماندند، اما مردم آمدند و حماسه ۹ دی شکل گرفت
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در همایش سیاسی- بصیرتی نهم دیماه شهرستان سرخس گفت: متاسفانه امروز حرف های استکبار از حلقوم کسانی خارج می شود که روزی در کنار امام و یار ایشان بودند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در همایش سیاسی- بصیرتی نهم دیماه که صبح امروز در مسجد امام رضا علیه السلام شهرستان سرخس برگزار شد، گفت: بر اساس گفتمانی که پیامبر اسلام ایجاد کردند، اسلام بر تمام جغرافیای عالم مسط شد و این گسترش جغرافیایی به برکت شمشیر نبود و آن چیزی که قلوب را فتح کرد، فرهنگ دین و باورهایی بود که پیامبر اسلام آوردند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: پیامبر مکرم اسلام با جان و دل انسان ها ارتباط گرفت و این ارتباط عمیق انسان ها را به پیامبر اسلام نزدیک کرد.

 

پژمانفر ادامه داد: بسیاری از قلم های آلوده تلاش می کنند که بگویند گسترش اسلام به خاطر شمشیر بود که این دروغی بیش نیست.

 

وی تصریح کرد: اگر مردم ایران اسلامی برای اسلام آغوش بازکردند به خاطر فرهنگ اسلام بود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: دنیایی که در یک بن بست شدید قرار داشت با یک حرف جدیدی مواجه شد و امام(ره) آمد و یک پیام بزرگ الهی را در دنیا مطرح کرد و پیامش این بود که دین می تواند شما را از بن بست خارج کند و این ظرفیت عظیم فقط در اسلام وجود دارد.

 

پژمانفر با بیان اینکه روز به روز شاهد گسترش اسلام در جهان هستیم، افزود: مردم ایران اسلامی آدرس اسلام ناب را پیدا کردند و امروز گرایش و امید به اسلام ناب اختصاص به ایران اسلامی ندارد بلکه در منطقه آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکای مرکز و لاتین به یک مسئله مهم تبدیل شده است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خون شهدا را در جذب مردم دنیا به اسلام مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز چیزی به عنوان شرق در دنیا وجود ندارد و به گفته امام عزیز باید آن را در موزه ها یافت.

 

وی ادامه داد: امروز جریان فکری غرب به بن بست رسیده و با چالش های جدی مواجه است و آن چیزی که به عنوان یک جریان اثر گذار در حال پیشرفت است، اسلام ناب می باشد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اسلام ستیزی را در راس حرکت های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار عنوان کرد و افزود: آمریکایی ها امروز جریان های تکفیری را با نام اسلام به جان مسلمانان انداخته اند و در کنار آن شیعه ستیزی به شدت از طرف استکبار با تمام ظرفیت در دستور کار قرار دارد.

 

پژمانفر در ادامه بابیان اینکه دشمنان در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن با کودتاهای متعدد و جریان های اقتصادی چون تحریم نتوانستند ملت ایران را به زانو درآورند، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن امروز با پروژه نفوذ به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به فتنه سال ۸۸ اشاره و عنوان کرد: جریان فتنه یک حرکت تصادفی نبود که امروز عده ای با شیطنت بگویند که سران فتنه گول خوردند، در صورتی که این ها در میدان استکبار بازی کردند و جریانی به وجود آوردند که عبور از قانون را کلید زد.

 

وی با اشاره به اینکه فتنه های آینده برای انقلاب اسلامی شدیدتر خواهد بود، گفت: امروز انقلاب اسلامی درگیر نفوذ شبکه ای است و برخی جریانات امروز حلقوم استکبار شده اند.

 

پژمانفر تصریح کرد: متاسفانه امروز حرف های استکبار از حلقوم کسانی خارج می شود که روزی در کنار امام و یار ایشان بودند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه نفوذ در بدنه مسئولان مطرح است، افزود: امروز جریاناتی در دولت موضوع دشمنی با آمریکا را توهم می دانند و کسانی که این مسئه را مطرح می کنند افراطی و تندرو خطاب می کنند.

 

وی تصریح کرد: در دانشگاه های ما دفاتر بسیج، که مهم ترین پایگاه انقلاب است را می بندند و به جای آن اردوهای مختلط برگزار می کنند.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مهم ترین برنامه جریان های نفوذی را به دست گرفتن مجلس آینده عنوان کرد و ادامه داد: جریانات و افرادی که قصد ورود به مجلس دارند، باید موضع خود را به صورت شفاف درباره رهبری، فتنه ۸۸  و ساکتین فتنه اعلام کنند.

 

پژمانفر ادامه داد: تصرف مجلس آینده از نفوذهای شبکه ای دشمن است که با یک برنامه ریزی قبلی از داخل هدایت می شود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پرچم هدایت را ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس نگاه ها به همین پرچم هدایت بود و مسیر را همیشه روشن می ساخت.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به خروش حماسی مردم ایران اسلامی در ۹ دی اشاره و اذعان کرد: مردم ایران اسلامی در ۹ دی نشان دادند که در برابر قانون شکنی ها با هیچ فرد و جریانی رودربایستی ندارند و در مقابل آن می ایستند.

 

وی در پایان با بیان اینکه حماسه ۹ دی حرکت عموم مردم بود، تصریح کرد: خواص در فتنه ۸۸ کم آورند و در مسیر ماندند، اما مردم آمدند و حماسه عظیم ۹ دی را شکل دادند.

انتهای پیام/