مردم ایران اسلامی در « ۹ دی» برنامه ریزی ۲۰ ساله دشمنان را خنثی کردند/ در فتنه ۸۸ شاهد هم گرایی دوستان نادان با دشمنان دانا بودیم/ هدف دشمن در پروژه نفوذ تکرار فتنه ۸۸ است
مردم ایران اسلامی در « ۹ دی» برنامه ریزی ۲۰ ساله دشمنان را خنثی کردند/ در فتنه ۸۸ شاهد هم گرایی دوستان نادان با دشمنان دانا بودیم/ هدف دشمن در پروژه نفوذ تکرار فتنه ۸۸ است
فرمانده سپاه سرخس گفت: وقتی انسان کلمه 9 دی را می شنود به یاد روز بصیرت می افتد، بصیرتی که مردم با اتکا و پیروی از ولایت برنامه ریزی 20 ساله دشمنان را از بین بردند.

سرهنگ پاسدار سیدمرتضی شارعی مقدم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، با تبریک پیروزی مردم ایران اسلامی در حماسه بزرگ ۹ دی گفت: وقتی انسان کلمه ۹ دی را می شنود به یاد روز بصیرت می افتد، بصیرتی که مردم با اتکا و پیروی از ولایت برنامه ریزی ۲۰ ساله دشمنان را از بین بردند.

 

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به علل به وجود آمدن حماسه ۹ دی افزود: دشمن از سال های گذشته برنامه ریزی کرده بود که در موضوع انتخابات بتواند فتنه ای را به وجود آورد و انقلاب اسلامی را با بن بست جدی مواجه کند.

 

شارعی مقدم ادامه داد: کسانی آتش بیار فتنه شدند که شعارهایی را که در سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس تنظیم می شد، به عنوان یک تز جدید در میان مردم ایران اسلامی اعلام کردند.

 

وی اظهار کرد: کسانی که در فتنه ۸۸ آشوب به پا کرده و درخواست ایجاد کمیته صیانت از آراء کردند، سخنان امام(ره) را برابر نظر خود باز تحریف می کردند و می گفتند که امام(ره) را در خواب دیده ام و به من گفته اند که شما چنین و چنان شخصیتی هستید و سفارش کرده اند که فلان کار را انجام بدهید و سران دیگر فتنه نیز در گرداب همین افراد افتادند.

 

فرمانده سپاه سرخس با بیان اینکه در فتنه ۸۸ متاسفانه شاهد هم گرایی دوستان نادان با دشمنان دانا بودیم، عنوان کرد: دوستان نادانی که بدتر از دشمنان امروزی سخن بر زبان جاری می کنند و روز ۹ دی را با الفاظ بدی تکرار می کنند، حماقتی که دشمنان جرات آن را ندارند.

 

شارعی مقدم با اشاره به تبعات داخلی و خارجی فتنه ۸۸ برای کشور گفت: یکی از تبعات فتنه ۸۸ امیداور کردن دشمن به نتیجه بخش بودن نفوذ بود و متاسفانه جایگاه انقلاب اسلامی را در دنیا دچار آسیب های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کرد.

 

وی به نقش مردم در جلوگیری از نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: در نهم دی ماه مشخص شد که مردم ولایتمدار و بابصیر ایران اسلامی با پیروی از ولایت می توانند هر گونه فتنه ای را از بین ببرند.

 

فرمانده سپاه سرخس تصریح کرد: فتنه سال ۸۸، فتنه بسیار بزرگی بود که مقام معظم رهبری در آن زمان اعلام کردند که فتنه ۸۸ انقلاب را تا لبه پرتگاه کشاند.

 

شارعی مقدم با بیان اینکه جنگ تحمیلی ۸ ساله برای ما به اندازه فتنه ۸۸ تبعات منفی نداشت، بیان کرد: جنگ تحمیلی ۸ ساله به اندازه فتنه سال ۸۸ برای ما تبعات منفی سیاسی و حیثیتی نداشت و دشمن نتوانست کوچک ترین نفوذی بکند.

 

وی ادامه داد: دفاع مقدس ارزش های انقلاب اسلامی را بیشتر کرده و انقلاب را بیمه کرد ولی فتنه ۸۸ کشور را دچار آسیب جدی کرد.

 

فرمانده سپاه سرخس در ادامه درباره آسیب ها و تهدیدات نفوذ دشمن گفت: هدف دشمن در پروژه نفوذ لشکر کشی فرهنگ و سیاسی برای سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی ما و تقویت نارضایتی ها در کشور است.

 

شارعی مقدم بیان داشت: در پروژه نفوذ دشمن به دنبال جذب جوانان اثرگذار است تا بتواند دوباره فتنه ۸۸ را تکرار کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که در زمان فتنه ۸۸ شرایط شهر شما چگونه بود، خاطرنشان کرد: در شهر گناباد که مردم آن از بصیرت بالایی برخوردار هستند، در سال ۸۸ هیچگونه آشوبی اتفاق نیافتاد و آن هم به خاطر ولایتمداری مردم فهیم این شهر و بصیرت و آگاهی آنان با تبعیت از ولایت فقیه و روحانیت بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/