برخی برای سودجویی و استفاده ابزاری از این مساله در انتخابات، نسبت به انتشار چنین اخباری اقدام می‌کنند که با آنها برخورد می‌شود.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام درباره معدوم‌ کردن ۶۰۰ تن گوشت مرغ به دلیل فاسد‌ شدن، اعلام کرد: برخی برای سودجویی و استفاده ابزاری از این مساله در انتخابات، نسبت به انتشار چنین اخباری اقدام می‌کنند که با آنها برخورد می‌شود.

علیرضا ولی در گفت‌وگویی با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون حتی یک مثقال گوشت مرغ معدوم نشده و این خبر از اساس نادرست است.

وی با بیان این‌که هیچ مشکلی برای تامین گوشت مرغ در بازار شب عید وجود دارد، افزود: برخی سودجویان برای استفاده ابزاری از این مساله در انتخابات پیش‌رو دست به انتشار چنین شایعاتی می‌زنند که با آنها برخورد می‌شود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان این‌که برای جلوگیری از سوء‌استفاده، اطلاعات میزان خرید و توزیع مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام را اعلام نمی‌کنیم، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام همواره در حال خریدن گوشت مرغ در برخی مناطق و عرضه این محصول در دیگر مناطق کشور در راستای حمایت از تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان و تنظیم بازار است که البته استفاده از محموله‌های خریداری شده برای مصارف صنعتی و صادرات نیز جزو آن محسوب می‌شود.

او همچنین در خصوص انتقاد برخی مرغداران و تشکل‌ها در خصوص نقایص موجود در شیوه‌ها و قرار‌داد‌های خرید مرغ از مرغداران اظهار کرد: در حال اصلاح شیوه‌ها و قرار‌داد‌های خرید گوشت مرغ هستیم که از کارشناسان و متولیان امر نیز مشورت‌های لازم دریافت می‌شود و از سوی دیگر نیز میزان و نحوه‌ خرید گوشت مرغ به نفع تولید‌کنندگان اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/م