فرانسه مرکز سکولاریسم و نماد مبارزه غرب با اسلام است
فرانسه مرکز سکولاریسم و نماد مبارزه غرب با اسلام است
امام جمعه سرخس گفت: فرانسه مرکز سکولاریسم و نماد مبارزه غرب با اسلام است و این دلیلی بود که رهبر معظم انقلاب در نامه دوم شان به فرانسه اشاره کردند و از جولان سکولاریسم در آنجا خبر دادند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، با توصیه به رعایت تقوای الهی و با تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: قرآن به عنوان اسوه حسنه از پیامبر مکرم اسلام نام برده است.

 

امام جمعه سرخس افزود: پیشرفت در زندگی بستگی به میزان الگوی مناسب دارد و تلاش بدون سرمشق درست پیامدی نخواهد داشت.

 

حجت الاسلام ارژنگ با بیان اینکه سیره پیامبر اسلام را کسی نمی تواند برشمرد، تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) مظهر اخلاق عظیم و تندیسی از اخلاق بودند و در معنویت به سیره منتهی رسیدند.

 

خطیب نمازجمعه سرخس ادامه داد: از جمله عوامل برقراری حکومت و استواری آن محبت ورزی بود که پیامبر اسلام این ویژگی را داشتند.

 

وی غذا خوردن با بردگان، لباس پشمین پوشیدن، سلام کردن بر کودکان و خیرخواهی عالم را از ویژگی های پیامبر مکرم اسلام عنوان کرد و افزود: نظام پیامبر اسلام نظامی بی نظیر بود که شعار راهبردی آن دعوت به بندگی خدا و ایستادگی در مقابل طاغوت بود که انقلاب اسلامی ایران نیز الگویی از همان نظام پیامبر اسلامی است.

 

امام جمعه سرخس در ادامه با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب گفت: رهبر معظم انقلاب در کمتر از یک سال دو نامه به جوانان غرب می نویسند که نشان می دهد نامه اول تاثیر خود را گذاشته است.

 

حجت الاسلام ارژنگ با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در نامه دوم شان به حوادث تروریستی فرانسه اشاره فرمودند، افزود: فرانسه مرکز سکولاریسم و نماد مبارزه غرب با اسلام است و این دلیلی بود که رهبر معظم انقلاب در نامه دوم شان به فرانسه اشاره کردند و از جولان سکولاریسم در آنجا خبر دادند.

 

خطیب نمازجمعه سرخس به سکوت مرگبار رسانه های غربی درباره کشتار و ظلم به مردم فلسطین، سوریه، عراق و یمن اشاره کرد و افزود: چرا با وجود اینکه بیش از ۶۰ سال است که مردم فلسطین قربانی تروریسم دولتی اسرائیل هستند رسانه های غربی سکوت کرده اند اما برای حادثه خودساخته پاریس گوش جهان را کر می کنند و فریاد می زنند.

 

وی خاطرنشان کرد: وعده خداوند است که علیرغم همه توطئه ها و اسلام هراسی ها به فضل و نصرت الهی آن دینی که بر عالم حاکم می شود، دین اسلام خواهد بود.

 

امام جمعه سرخس در پایان با تسلیت سالروز شهادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام عنوان کرد: در روایتی از امام صادق علیه السلام نقل شده است که هرکس امام رضا علیه السلام را زیارت کند در حالی که حقش را بشناسد، خدا پاداش کسانی را به او خواهد داد که قبل از فتح مکه در راه خدا انفاق کرده و جنگیده ‏اند.

انتهای پیام/