غار تاریخی مزداوند از رکود چندین ساله خارج شد
غار تاریخی مزداوند از رکود چندین ساله خارج شد
شهردار شهر ییلاقی مزداوند گفت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری 70 درصد پروژه جاده غار و 30 درصد پروژه پارک گردشگری مزداوند پیشرفت فیزیکی داشته است.

علی اکبر اکبری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه در سال گذشته ۹۸ درصد معابر شهر مزداوند آسفالت و سنگ فرش شده است، گفت: با کمک مسئولان و شورای شهر سال گذشته اعتبار قابل توجهی از محل تملک دارایی و ماده ۱۸۰ به شهرداری مزداوند اختصاص یافت.

 

اکبری افزود: شهرداری مزداوند با جذب ۱۰۰ درصدی این اعتبارات توانست ۲۱ هزار و ۲۸۶ مترمربع از معابر شهر را زیرسازی و آسفالت کند.

 

شهردار مزداوند خاطرنشان کرد: دو درصد باقی مانده اعتبارات نیز در سال جاری برای زیرسازی و آسفالت سطح شهر هزینه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه با همت مضاعف جاده غار تاریخی مزداوند و پارک گردشگری از رکود چندین ساله خارج شد، افزود: در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۷۰ درصد پروژه جاده غار و ۳۰ درصد پروژه پارک گردشگری غار مزداوند پیشرفت فیزیکی داشته است و انجام عملیات در نیمه دوم سال نیز ادامه دارد.

 

اکبری همچنین درباره ایجاد دیوار ساحلی شهر ییلاقی مزداوند گفت: در سال گذشته و شش ماهه ابتدایی امسال برای افزایش ایمنی و تسریع در حمل و نقل جاده ترانزیتی این پروژه اعتبار سنجی شده بود که ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همچنان پروژه در حال اجرا است.

انتهای پیام/