اعزام ۷ هزار زائر پیاده از سرخس به حرم مطهر رضوی/ تمامی امکانات برای استقبال از زائران در بخش مرزداران آماده است
اعزام ۷ هزار زائر پیاده از سرخس به حرم مطهر رضوی/ تمامی امکانات برای استقبال از زائران در بخش مرزداران آماده است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس گفت: امسال 7 هزار زائر پیاده از شهرستان سرخس به حرم مطهر رضوی اعزام می شوند.

به گزارش نسیم سرخس، حجت الاسلام علی‌اصغر بتوئی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی کاروان‌های پیاده حرم مطهر رضوی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس، گفت: امسال ۶۲۷۵ نفر در قالب ۳۸ کاروان توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس برای اعزام به حرم مطهر امام رضا علیه السلام ثبت نام کرده‌‌اند.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس بیان کرد: ۳۵۷۰ نفر از زائران اعزامی از ‌شهرستان سرخس از برادران و ۲۷۰۵ نفر نیز از خواهران می‌باشند.

 
بتوئی با اشاره به اعزام ۳۰ طلبه به همراه کاروان‌های زائران پیاده افزود: در بخش مرزداران شهرستان سرخس امکانات رفاهی و پذیرایی برای زائران پیاده امام رضا علیه السلام در نظر گرفته شده است و تمامی امکانات برای استقبال از زائران آماده است.

 
وی به تاریخ و تعداد اعزام ها اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان‌های پیاده از ۱۳ آذر ماه آغاز شده است و تاکنون حدود هزار زائر اعزام شده اند و امروز دوشنبه ۱۳۶۰ نفر، سه‌شنبه ۱۲۲۰ نفر و روز چهارشنبه نیز ۲۷۱۰ نفر اعزام خواهند شد.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخس عنوان کرد: برخی کاروان‌های روستاها نیز در اداره تبلیغات اسلامی ثبت نام نکرده‌اند و به صورت مستقل اعزام شده‌اند که برای ساماندهی این کاروان‌ها اداره تبلیغات اسلامی مسئولیتی ندارد و فقط مسئولیت کاروان‌هایی که ثبت نام آنها توسط این اداره انجام داده‌اند بر عهده ما می‌باشد.

 
بتوئی در پایان گفت: با توجه به لیست ثبت نامی اداره تبلیغات اسلامی و همچنین کاروان‌های مستقل، حدود ۷ هزار نفر از شهرستان سرخس به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند.
انتهای پیام/ع