برای ورود به انتخابات آمادگی کامل داریم/ ساز و کار انتخابات در نظام اسلامی اجازه نفوذ نمی دهد/ تخطئه شورای نگهبان، زمینه ساز نفوذ است
برای ورود به انتخابات آمادگی کامل داریم/ ساز و کار انتخابات در نظام اسلامی اجازه نفوذ نمی دهد/ تخطئه شورای نگهبان، زمینه ساز نفوذ است
سرپرست دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی با اشاره به هشدارهای امام خامنه ای (حفظه الله) درباره خطر نفوذ، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ساز و کار در نظر گرفته شده برای انتخابات، اجازه نفوذ را به دشمن نمی دهد.

حجت الاسلام محمدحسین محرابی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: با توجه به سازو کارهای انتخابات شورای نگهبان نیز همانند گذشته آمادگی کامل را برای ورود به این عرصه دارد.

 

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ نگرانی برای ورود به انتخابات نداریم، افزود: ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از ۲۶ آذرماه و ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه آغاز خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: برابر قانون زمان بندی های داریم که در ابتدا هیئت های اجرایی بررسی صلاحیت ها را در حوزه های اصلی انجام می دهند و اگر افرادی اعتراضی داشته باشند، به هیئت نظارت استان شکایت خود را ارائه می کنند که کار شورای نگهبان از اینجا شروع می شود.

 

محرابی ادامه داد: زمان بررسی صلاحیت ها پیش از این یک هفته بود که در قانون جدید مجلس احتمالا به ۲۰ روز افزایش می یابد.

 

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی در پاسخ به سوالی درباره هشدارهای امام خامنه ای (حفظه الله) مبنی بر خطر نفوذ دشمن گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری همیشه در نظر ما است و با همکاری مردم و رسانه ها مراقب هستیم تا نفوذ صورت نگیرد.

 

محرابی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به ساز و کاری که برای انتخابات در نظر گرفته شده است و با مردم خوبی که داریم ان شاء الله مشکلی نخواهیم داشت.

 

وی در ادامه به هجمه های صورت گرفته علیه شورای نگهبان اشاره و اظهار کرد: شورای نگهبان خود را درگیر حواشی نمی کند.

 

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی با بیان اینکه امام خمینی (ره) جایگاه شورای نگهبان را یک جایگاه ویژه قلمداد کرده اند، گفت: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند که بسیج یک سنگر ویژه است و کسانی که این سنگر ویژه را تخطئه می کنند در حقیقت زمینه نفوذ را فراهم می کنند.

 

محرابی ادامه داد: مقام معظم رهبری درباره شورای نگهبان نیز می فرمایند، بود و نبود شورای نگهبان به معنی بود و نبود نظام اسلامی است این به این معنی است که کسانی که شورای نگهبان را تخطئه می کنند زمینه نفوذ را فراهم می کنند.

 

وی در پایان گفت: شورای نگهبان همیشه برابر قانون عمل کرده است و بعد از این هم برابر قانون عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/