اجرای ۸۷ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد در سرخس / بهره مندی ۶۰۰ مجری طرح اشتغال از دوره های آموزشی مختلف
اجرای ۸۷ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد در سرخس / بهره مندی ۶۰۰ مجری طرح اشتغال از دوره های آموزشی مختلف
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سرخس از اجرایی شدن 87 طرح اشتغال برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در 6 ماهه اول امسال خبر داد.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به بهره مندی ۶۲۵ نفر از مجریان طرح های اشتغال از دوره های آموزشی مختلف در شهرستان، گفت: حضور در کلاس ها و دوره های آموزشی برای ارتقای سطح آموخته ها و تجربیات متقاضیان و در راستای بهبود سطح کیفی تولیدات آن ها است.

 
مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس افزود: در این کلاس آموزشی ۵۰ ساعته که در چهار دوره برگزار شد، یکی از اساتید حوزه کارآفرینی به ارائه بخشی از تجربیات و علل موفقیت خود پرداخت و شرکت کنندگان را با چگونگی موفقیت در زندگی و رسیدن به خودکفایی آشنا کرد.

 

وی بیان کرد: در این مدت، ۱۲۵ نفر در دوره های مهارت آموزی، ۱۱۰ نفر در دوره های پایدارسازی و توسعه، ۶۵ نفر دردوره های قالی بافی، ۱۷ نفر در دوره های آموزشی حرفه آموزی دانش آموزان و ۳۰۹ نفر در دوره آموزشی دامداری شرکت کردند.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره)  سرخس اظهار کرد: در این دوره ها درباره عوامل موثر در کسب و کار، شرایط و دستورالعمل های جدید اشتغال و نیز پرداخت به موقع اقساط توسط کارشناسان حوزه اشتغال نکاتی بیان شد.

 

دادمحمدی تصریح کرد : شناسایی ظرفیت های خانواده های نیازمند و ارائه‌ آموزش‌ های تخصصی، می‌ تواند در راستای توانمندسازی آنان نقش بسیار مهمی ایفا کند.

 
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام (ره) سرخس نیز به منظور تحقق این اهداف و در راستای کمک به خودکفایی مددجویان، تسهیلات کارآفرینی برای آن ها در نظر گرفته است.

 
مدیر کمیته امداد امام (ره)  سرخس  عنوان کرد: در ۶ ماهه اول امسال ۸۷ طرح اشتغالزایی توسط مددجویان این نهاد اجرا شده و مبلغ ۱۱ میلیارد و۴۲۰ میلیون ریال در این خصوص تسهیلات پرداخت شده است.

 

دادمحمدی در پایان گفت: برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای اعضای خانواده های تحت حمایت، نقش موثری در تفاهم و همکاری اعضای خانواده و ایجاد آرامش و مودت در بین آن ها دارد.

انتهای پیام/