تلاش غرب گرایان و اصلاح طلبان افراطی بر تشکیل مجلسی غرب گرا/ روحانیون و بسیجیان باید با روشنگری در عرصه انتخابات توطئه دشمن را خنثی کنند/ نماینده ای برای مجلس انتخاب شود که یار رهبری و نظام اسلامی باشد
تلاش غرب گرایان و اصلاح طلبان افراطی بر تشکیل مجلسی غرب گرا/ روحانیون و بسیجیان باید با روشنگری در عرصه انتخابات توطئه دشمن را خنثی کنند/ نماینده ای برای مجلس انتخاب شود که یار رهبری و نظام اسلامی باشد
امام جمعه سرخس با اشاره به تلاش غرب گرایان و اصلاح طلبان افراطی بر تشکیل مجلسی غرب گرا، گفت: روحانیون و بسیجیان باید با روشنگری در عرصه انتخابات توطئه دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج شهر سرخس با بیان اینکه رسالت اصلی بسیج و بسیجیان حفظ نظام اسلامی گفت: ضروریست بسیجیان ما آسیب ها و تهدیداتی که علیه نظام اسلامی است را بشناسند.

 

امام جمعه سرخس افزود: بسیجیان ما و هر کسی که در عرصه دفاع از نظام اسلامی حاضر می شود، باید آگاه به زمان باشد.

 

حجت الاسلام ارژنگ تصریح کرد: برای اینکه دشمن را ناکام بگذاریم که به اهداف شومش نرسد، باید آگاه به زمان باشیم.

 

وی با اشاره به فعالیت های دشمن در آستانه انتخابات گفت: دشمن به دنبال این است که زمینه حضور افراد غرب زده را در انتخابات آینده فراهم کند که بسیجیان ما باید با روشنگری و آگاهی بخشی جلوی این اقدام دشمن را بگیرند.

 

امام جمعه سرخس ادامه داد: هر کسی که از نظر شورای نگهبان صالح باشد، حق حضور در انتخابات را دارد.

 

حجت الاسلام ارژنگ تصریح کرد: شخصی که بنایش براندازی اصل نظام اسلامی است، هیچ کس نمی پذیرد که در انتخابات حضور پیدا کند و این امری طبیعی است.

 

وی با بیان اینکه آزادترین انتخابات دنیا در ایران اسلامی برگزار می شود، عنوان کرد: چرا صدای مدعیان آزادی انتخابات، برای نظام خلیفه، آل سعود و قطر که نظام هایی مورثی هستند در نمی آید؟

 

امام جمعه سرخس اظهار کرد: اشخاصی غرب گرا و اصلاح طلبانی افراطی در حال فعالیت هستند که مجلسی تشکیل شود، که راحت بتوانند با غربی ها سازش کنند و دشمن نیز برای چنین شخصیت هایی برنامه دارد.

 

حجت الاسلام ارژنگ خاطرنشان کرد: وظیفه و رسالت روحانیت و بسیجیان است که روشنگری کنند تا نماینده ای انتخاب شود که یار رهبری و نظام اسلامی باشد.

 

وی ادامه داد: بسیج یک روز حضور فیزیکی داشت و امروز باید حضور فکری و روشنگرانه داشته باشد.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه بسیج  و بسیجیان ما باید شاخصه های نامزد اصلح را به مردم معرفی کنند، افزود: جایگاه و شان بسیج بالاتر از آن است که در انتخابات به دنبال معرفی چهره خاصی باشد.

 

حجت الاسلام ارژنگ خاطرنشان کرد: مجموعه های نظام باید در انتخابات فراجناحی عمل کرده و فقط شاخصه هایی که مورد نظر مقام معظم رهبری است را به مردم معرفی کنند تا دوباره شاهد تشکیل مجلس ششم، نباشیم.

 

وی با بیان اینکه اهمیت حضور پرشور در انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: گرای حضور در انتخابات باید به وسیله نیروهای انقلابی و نخبه انجام شود تا حضوری آگاهانه را در انتخابات داشته باشیم.

 

به مناسبت هفته بسیج، همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج محلات سطح شهر سرخس صبح امروز در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهرک شهید رجایی سرخس برگزار شد.

انتهای پیام/