کنار گذاشتن راه و مکتب بسیج، نفوذ دشمن را پایدارتر می کند/ شاخص ترین ویژگی بسیج ایثار و روحیه جهادی است
کنار گذاشتن راه و مکتب بسیج، نفوذ دشمن را پایدارتر می کند/ شاخص ترین ویژگی بسیج ایثار و روحیه جهادی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخس گفت: اگر مکتب و راه بسیج عملا کنار گذاشته شود و آن روحیه جهادی و ایستادگی و مقاومت کمرنگ شود، ملت و جامعه ما ضربه خواهد خورد و نفوذ دشمن پایدارتر می شود.

حجت الاسلام سید حسن هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یک نعمت جلیه خداوند متعال به کشور ما بود که با ابتکار معجزه گونه حضرت امام تأسیس شد و اگر قدر آن را ندانیم گرفتار خسران خواهیم شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخس افزود: بسیج حرکت عمومی جامعه است، یعنی آن فرهنگ خالص و ناب اسلامی که هر کسی در این کشتی سوار شود به سعادت خواهد رسید و اهل نجات می شود.

 

هاشمی نسب خاطرنشان کرد: دفتر بسیج را همه انبیاء و اولیاء الهی امضاء کرده اند و اگر این فرهنگ غنی در جامعه رشد کند و به شکوفایی برسد، یقینا به تمامی اهدافی که جامعه و نظام اسلامی در نظر دارد به سرعت خواهیم رسید.

 

وی تصریح کرد: امروز اگر مردم به ویژه مسئولان روحیه بسیجی و انقلابی را در خود تقویت کنند، مطمئن باشید کشور ظرف مدت کوتاهی به شکوفایی نهایی خود می رسد و مراتب مختلف علمی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی را به اوج می رساند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخس با بیان اینکه شاخص ترین ویژگی بسیج ایثار و روحیه جهادی است، اذعان کرد: متأسفانه برخی امروز در جامعه اسلامی از این شاخص غافلند و اگر هر مسئولی در هر جایی که هست این دو شاخص را در نظر بگیرد حتما وضعیت جامعه تغییر می کند.

 

هاشمی نسب خاطرنشان کرد: نعمت بسیج بود که ایران اسلامی توانست  هشت سال در برابر مستکبرین عالم و جهان خوران و ظالمان زورگو بایستد و کمر خم نکند و همه سختی ها را به جان خرید اما عزت و استقلال خود را از دست نداد.

 

وی بیان کرد:  اگر امروز هم همین روحیه حاکم بر جامعه باشد و در برابر مستکبران و به خصوص آمریکای جنایتکار و از قدرت های پوشالی آنان هراسی به دل راه ندهیم و در برابر برخی از مستبدان و کشورهای ظالم از مواضع انقلابی خود کوتاه نیاییم و اصولی که امام راحل فرمودند عمل کنیم و روحیه انفعالی و ساده انگاری در روابط خارجی نداشته باشیم یقین بدانید دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخس با بیان اینکه امروز باید قویتر از گذشته از ملت های مظلوم دنیا دفاع کنیم، تصریح کرد: باید از لبنان، فلسطین، یمن، بحرین و عراق با قدرت حمایت کرد و از ظالمان و مستکبران عالم طلبکار بود.

 

هاشمی نسب اظهار کرد: از مستکبران عالم در برابر ظلم هایی که کرده اند باید جواب خواست و با دوستان خوش برخورد و با دشمنان سخت بود.

 

وی بیان کرد: متأسفانه در برخی موارد شاهد هستیم ماجرا برعکس می شود و با دشمنان به نرمی و با خودی ها سخت و خشن برخورد می کنند که این روحیه بسیجی نیست و با مکتب بسیج و امام و مقام معظم رهبری فاصله بسیار دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخس خاطرنشان کرد: اگر مکتب بسیج و راه بسیج عملا کنار گذاشته شود و آن روحیه جهادی و ایستادگی و مقاومت کمرنگ شود، ملت و جامعه ما ضربه خواهد خورد و نفوذ دشمن پایدارتر می شود.

انتهای پیام/