طرح دست های مهربان در سرخس اجرا شد
طرح دست های مهربان در سرخس اجرا شد
رئیس اداره جمعیت هلال احمر سرخس گفت: طرح دست های مهربان با مشارکت 4 مهدکودک در شهرستان سرخس اجرا شد.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: طرح دست های مهربان یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان جوانان هلال احمر است که در شهرستان سرخس با مشارکت ۴ مهدکودک اجرا شد.

 
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس افزود: در این طرح کودکان اسباب‌بازی‌های خود را به ایستگاه جمع آوری اسباب بازی های طرح دست های مهربان تحویل ‌دادند تا این اسباب بازی ها در میان کودکان مناطق کم‌برخوردار توزیع شود.

 
گودرزی این طرح را یکی از مهمترین برنامه های اجرایی هلال احمر دانست و خاطرنشان کرد: این طرح شاید در نگاه اول یک طرح ساده باشد، اما کودکان با هدیه اسباب بازی های خود که دلبستگی آنها است از مهمترین دارایی های خود به نفع کودک دیگر می گذرند به این ترتیب کمک به هم نوع را می آموزند و کمک به همنوع یکی از اهداف اصلی فعالیت های هلال احمر است.

 
وی تصریح کرد: کودکان با اهدای عروسک ها و اسباب بازی های سالم خود، فرهنگ نیکوکاری را از کودکی تمرین می کنند که این امر موجب تقویت حس نوعدوستی در میان آنها می شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس در پایان گفت: در هفته کودک که مقارن با هفته کاهش بلایای طبیعی بود، غنچه های هلال احمر سرخس به تعداد ۱۶۰ نفر آموزش زلزله و پناهگیری را فراگرفتند.

انتهای پیام/