پلمپ ۵۷ واحد صنفی متخلف در سرخس
پلمپ ۵۷ واحد صنفی متخلف در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان سرخس با اجرای طرح نظارت بر واحد های صنفی 57 واحد صنفی متخلف را پلمپ کرد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: از ابتدای تیرماه امسال با همکاری اتاق اصناف و اداره نظارت بر اماکن عمومی، تیم های ویژه ای به منظور نظارت بر فعالیت واحد های صنفی و خدماتی در سرخس راه اندازی شده است.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: با راه اندازی این تیم ماموران نظارت بر اماکن عمومی ضمن اجرای طرح های متعدد، موفق به شناسایی تعدای واحد صنفی فاقد پروانه شدند.

 

وی تصریح کرد: در این نظارت ها تاکنون توسط واحد اجراییات، ۱۹۳ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که از این تعداد برای ۷۶ واحد صنفی اخطاریه صادر شده و ۵۷ واحد صنفی فاقد پروانه و دارای تخلفات صنفی پلمپ شده اند.

 

باقرزاده در پایان خاطرنشان کرد: برابر ماده ۱۲ قانون نظام صنفی کشور هر فرد قبل از راه اندازی واحد صنفی بایستی پروانه کسب داشته باشد که متاسفانه برخی با بی توجهی به این قانون اقدام به افتتاح واحد صنفی می کنند، لذا توصیه می شود کلیه واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب سریعا نسبت به تشکیل پرونده جهت اخذ پروانه اقدام کنند.

انتهای پیام/