ریختن خون مردم مظلوم یمن، ذلت و شکست سعودی ها را در پی دارد
ریختن خون مردم مظلوم یمن، ذلت و شکست سعودی ها را در پی دارد
امام جمعه اهل سنت سرخس گفت: عاقبت ظلم، نابودی و شکست است و سعودی ها که به یمن تجاوز کرده اند و در حق مردم آنجا ظلم می کنند و خون های مردم را به ناحق می ریزند مطمئن باشند که ریختن این خون های ناحق باعث ذلت و شکست آل سعود و هر دولتی که علیه مردم بی دفاع حمله کرده اند، می شود.

مولوی احمد پارسا در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره سرنوشت عربستان سعودی در حمله به یمن گفت: آل سعود در جنگ با یمن متجاوز است و این خون های ناحقی که ریخته می شود عاقبت دامن گیر آل سعود می شود.

 

امام جمعه اهل سنت سرخس بیان کرد: عاقبت ظلم، نابودی و شکست است و سعودی ها که به یمن تجاوز کرده اند و در حق مردم آنجا ظلم می کنند و خون های مردم را به ناحق می ریزند مطمئن باشند که ریختن این خون های ناحق باعث ذلت و شکست آل سعود و هر دولتی که علیه مردم بی دفاع حمله کرده اند، می شود.

 

مولوی پارسا افزود: آل سعود و طاغوت های دیگر منطقه دست نشانده استکبار و با استکبار هماهنگ هستند بنابراین هر جنایتی که آنها بکنند استکبار از آنها حمایت می کند.

 

وی در پایان گفت: حمایت استکبار جهانی از این دولت های غاصب و متجاوز و همچنین سکوت آنان در برابر تجاوزات این دولت ها به این دلیل است که این دولت ها و حکومت ها مهره های استکبار جهانی هستند و تحت حمایت آنها قرار دارند.

انتهای پیام/ع