پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه استخر آموزش و پرورش سرخس/ دبیرستان قرآنی نور در سرخس احداث می شود
پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه استخر آموزش و پرورش سرخس/ دبیرستان قرآنی نور در سرخس احداث می شود
مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: پروژه استخر سرپوشیده آموزش و پرورش سرخس در کانون شهید باهنر بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره ساخت مدارس در شهرستان سرخس گفت: دو پروژه خیری در روستاهای قطارچاه و شیرتپه در هفته دولت امسال افتتاح شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش سرخس افزود: یک پروژه خیری دیگر که قرار است در بهمن ماه امسال تحویل داده شود مدرسه ۸ کلاسه در روستای حسن آباد بوده که ساخت و ساز آن در حال انجام است.

 

دادمحمدی با اشاره به فعالیت بنیاد برکت در شهرستان سرخس بیان کرد: بنیاد برکت در حال احداث یک مدرسه در تپه میر احمد است که امیدواریم تا ۲۲ بهمن ماه امسال آماده بهره برداری شود.

 

وی به احداث استخر سرپوشیده آموزش و پرورش در شهرستان سرخس اشاره و عنوان کرد: احداث این استخر در کانون شهید باهنر بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

مدیر آموزش و پرورش بیان کرد: برای این پروژه ۳۰۰ میلیون توسط دولت اعتبار تخصیص داده شده است و پیش بینی شده تا ۲۲ بهمن ماه امسال افتتاح شود اما احتمال دارد بیش از این احداث این پروژه به طول بیانجامد.

 

دادمحمدی ادامه داد: ساخت دبیرستان امام حسین علیه السلام که یک پروژه دولتی است نیز در حال انجام است و تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا دو ماه آینده آماده بهره برداری شود.

 

وی در پایان به احداث یک خوابگاه شبانه روزی برای مدرسه نمونه دولتی آفرینش اشاره و عنوان کرد: احداث دبیرستان نور در دو طبقه که یک طبقه آن مربوط به دارالقرآن برادران با نام «العتره» و طبقه دیگر آن نیز مربوط به خواهران با نام دارالقرآن حضرت فاطمه (س) می باشد در حال انجام است.

انتهای پیام/ع