اهدای ۲۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت سرخس
اهدای ۲۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت سرخس
مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 29 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در شهرستان اهدا شده است.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: دو سری جهیزیه به مناسبت عید غدیر توسط یک خیر مشهدی به ارزشی بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال شامل رختخواب، جاروبرقی، چرخ خیاطی، پنکه، بخاری گازی، چرخ گوشت، سرویس آشپزخانه و انواع پارچه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) سرخس اهدا شد.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

 

وی همچنین تعداد سه فقره کمک هزینه هدیه ازدواج به فرزندان پسر و ۱۹ فقره کمک هزینه ازدواج دیگر به ارزش ۶۲۰ میلیون ریال را از دیگر کمک های این نهاد به خانواده های تحت حمایت عنوان کرد.

 

دادمحمدی با اشاره به اینکه فراهم ساختن شرایط لازم برای ازدواج جوانان یکی از سنت ‌های حسنه است، گفت: کمیته امداد امام (ره) در راستای عمل به این سنت ‌ها و کمک به ازدواج آسان جوانان اقدام به پرداخت کمک هزینه ازدواج می‌کند.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس در پایان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نوعروس در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج در شهرستان هستند که می توانند با کمک خیرین و نیکوکاران زندگی مشترک شان را شروع کنند.

انتهای پیام/