اجرای ۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال در شهر سرخس
اجرای ۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۳ میلیارد ریال در شهر سرخس
شهردار سرخس گفت: در شش ماهه اول امسال 50 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال در شهر سرخس اجرایی شده است.

محمد امینی فر در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به جذب کامل اعتبارات عمرانی استانی و هزینه کرد صحیح اعتبارات داخلی در محل های پیش بینی شده، گفت: در شش ماهه اول امسال با بهره مندی از مشارکت شهروندان و مساعدت شورای اسلامی شهر سرخس، از محل اعتبارات استانی و اعتبارات داخلی، ۵۰ پروژه کلان و خرد با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال اجرایی شده است.

 

شهردار سرخس توسعه و آسفالت معابر، اجرای کانال جمع آوری و دفع آب های سطحی بلوار پاسداران، اصلاح هندسی خیابان امیرکبیرو شهید عیار، جداسازی آب فضای سبز از آب شرب شهری و تکمیل پروژه بزرگ پارک امام خمینی (ره) و احیای پارک کودک را از پروژه های اجرا شده عنوان کرد.

 

وی همچنین اجرای آبنمای زیرسطحی، احداث خانه فرهنگ محله ۱۷ شهریور، خرید و مراحل نصب دستگاه تولید جداول پرس، پیاده روسازی مشارکتی در سطح شهر، زیرسازی بلوار بعثت، لکه گیری معابر، لایروبی کانال ها، ساخت گلخانه و اورهال کارخانه آسفالت شهرداری را از دیگر پروژه های اجرایی در شش ماهه اول امسال برشمرد.

 

امینی فر بیان کرد: امیدواریم با تامین منابع درآمدی شهرداری و با اتکا به توان بخش خصوصی بومی تا انتهای سال جاری پروژه هایی که پیش بینی شده اجرایی شود.

 

شهردار سرخس جدول یندی و زیرسازی معابر فرهنگیان و مسکن مهر، آسفالت بلوار بعثت، اجرای کانال دفع آب های سطحی خیابان معلم، اجرای خروجی اصلی آب های سطحی در شمال شهر، تکمیل و بازگشایی خیابان ثارالله و اجرای بلوار طالقانی را از بزرگ ترین پروژه های شهرداری سرخس عنوان کرد و گفت: در صورت تامین منابع مالی تا پایان سال این پروژه ها نیز مراحل اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام/