دیپلماسی ابی عبدالله یک دیپلماسی عزتمندانه بود/ تماس با شیطان «راه نفوذ» را باز می کند/ نخبگان جلوی جاده صاف کن های آمریکا را در کشور بگیرند
دیپلماسی ابی عبدالله یک دیپلماسی عزتمندانه بود/ تماس با شیطان «راه نفوذ» را باز می کند/ نخبگان جلوی جاده صاف کن های آمریکا را در کشور بگیرند
امام جمعه سرخس گفت: ابی عبدالله با یک دیپلماسی عزتمندانه و نه یک دیپلماسی محافظه کارانه با دشمنان شان سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نماز جمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: در قرآن کریم آمده است کسانی که تقوا پیشه می کنند وقتی گروهی از شیاطین با آنها تماس پیدا می کنند یاد خدا باعث بیداری آن ها شده و از شیاطین دور می شوند.

 

امام جمعه سرخس افزود: یک حقیقت شیطان، جن است و یک حقیقت آن انسی است که آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در بین انسان ها است.

 

ارژنگ با بیان اینکه امروز دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی جزو شیاطین انسی هستند، تصریح کرد: پلیدی ها و جنایت های این شیاطین را به تکرار مشاهده کرده ایم و نمی توانیم به شیطان بزرگ بشریت مصونیت بدهیم.

 

خطیب جمعه سرخس ادامه داد: شیطان به دنبال لحظه است و اگر با شیطان تماس پیدا کنیم «راه نفوذ» را برای او باز کرده ایم.

 

ارژنگ تاکید کرد: پیش از سفر رئیس جمهور به آمریکا عده ای بی تقوا به رئیس جمهور توصیه کردند تا اگر با اوباما روبرو شد دست او را به گرمی بفشارد.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکره ابی عبدالله با عمر سعد اذعان کرد: ابی عبدالله با اقتدار با عمر سعد و ابن زیاد سخن گفتند و آن ها را به خاطر مقابله، سرزنش کردند.

 

خطیب جمعه سرخس تاکید کرد: ابی عبدالله با یک دیپلماسی عزتمندانه و نه یک دیپلماسی محافظه کارانه با دشمنان شان سخن گفتند.

 

ارژنگ با بیان اینکه دولت باید مواضع انقلابی بگیرد و سهل انگاری با دشمن نداشته باشد، گفت: مسئولان دیپلماسی محافظه کارانه را کنار بگذارند و با احترام بیش از اندازه با دشمنان سخن نگویند.

 

وی با اشاره به موضع انقلابی رهبر معظم انقلاب در قبال فاجعه منا بیان کرد: موضع انقلابی رهبری باعث شد وضع در عربستان تغییر کند.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه مردم با گرای مسئولان جهت حرکت شان را تنظیم نمی کنند، اظهار کرد: نظام اسلامی که یک نظام امام زمانی است و هزاران شهید به خاطر آن داده ایم به سمتی حرکت می کند که جهت آن را رهبر فرزانه انقلاب نشان می دهد.

 

ارژنگج در پایان با بیان اینکه عمارهای انقلاب نباید به خاطر منافع زودگذر دنیا سکوت کنند،گفت: نخبگان کشور باید هوشیار باشند و جلوی جاده صاف کن های آمریکا را در کشور بگیرند.

انتهای پیام/