کشور عربستان براساس سلایق شخصی اداره می شود/ افتخار می کنیم که نیروهای مسلح ما در جهت خدمت به مردم گام بر می دارند
کشور عربستان براساس سلایق شخصی اداره می شود/ افتخار می کنیم که نیروهای مسلح ما در جهت خدمت به مردم گام بر می دارند
فرماندار سرخس گفت: دولت عربستان سعودی تنها حکومت پادشاهی مطلق است که هیچگونه نظم و قانونی در آن کشور وجود ندارد و کشور عربستان براساس سلایق شخصی اداره می شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، همزمان با هفته بزرگداشت ناجا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان سرخس صبح امروز در فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

حسین سنجرانی، فرماندار سرخس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس گفت: امروز افتخار می کنیم که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح ما در جهت خدمت به مردم گام بر می دارند.

 

فرماندار سرخس افزود: مبارزه با قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با اخلال گران اقتصادی و اخلال گران نظم و امنیت جامعه از وظایفی است که نیروی انتظامی به خوبی در حال انجام آن است.

 

سنجرانی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نیروی مقتدری است که همیشه در صحنه حاضر است و این اقتدار به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است.

 

سنجرانی با اشاره به فاجعه منا و بی کفایتی آل سعود گفت: دولت عربستان سعودی تنها حکومت پادشاهی مطلق است که هیچگونه نظم و قانونی در آن کشور وجود ندارد و کشور عربستان براساس سلایق شخصی اداره می شود.

 

وی گفت: پس از بیانات صریح مقام معظم رهبری، عربستان با تغییر موضع، راه همکاری با جمهوری اسلامی ایران را در پیش گرفت.

 

فرماندار سرخس در پایان با اشاره به خبر دفن ۸۰۰ نفر از حاجیان کشته شده کشور اندونزی بدون هماهنگی با مسئولان آن کشور توسط سعودی ها عنوان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران این اجازه را به سعودی ها نمی دهد تا بدون هماهنگی با مسئولان ما نسبت به هموطنان عزیز ما اقدامی را انجام دهند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا و نیروهای مسلح بازنشسته با اهدا لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ع