برخی گفته اند که این علامت، شباهت زیادی به شعار شرکت حمل و نقل “فیدِکس” دارد؛ و این درحالیست که روزنامه نگار بخش “بیزنس اینسایدر” در روزنامه ” وال استریت جورنال ” نوشت: برخی معتقدند که این نماد را می توان به سادگی با آرم یک حزب فاشیست مجارستانی در دوران جنگ جهانی دوم، مقایسه کرد.
دردسر بزرگتر برای کلینتون به عنوان نامزد حزب دموکراتیک – چپ گرا – این است که این پیکان، به سمت راست اشاره دارد.
هنوز مشخص نشده که این شعار توسط چه کسی طراحی گردیده و تیم تبلیغات انتخاباتی کلینتون چه مبلغی بابت طراحی آن پرداخته است.