هفته وحدت برای کشور ما رحمت است
هفته وحدت برای کشور ما رحمت است
امام جماعت اهل سنت روستای زالوغال شهرستان سرخس گفت: اگر به ابتکار نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه کنیم، اختلاف ولادت تاریخی حضرت رسول اکرم بین شیعه و سنی تبدیل به هفته وحدت شده و این رحمت برای کشور ما است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مولوی عبدالستار بَهرک در محفل انس با قرآن کریم، مراسم جشن ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت که امشب در مسجد امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفته وحدت، هفته محبت و الفت و پر خیر و برکت است.

امام جماعت اهل سنت روستای زالوغال شهرستان سرخس افزود: اگر به ابتکار نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه کنیم، اختلاف ولادت تاریخی حضرت رسول اکرم بین شیعه و سنی تبدیل به هفته وحدت شده و این رحمت برای کشور ما است.

وی بیان کرد: وقتی کنار یکدیگر نشستیم و راحت می‌توانیم گفتگو کنیم، این نشانه وحدت است؛ کنار هم بودن شیعه و سنی برای دشمن سنگین است؛ این وحدت ندای قرآن و حضرت رسول است.

مولوی بهرک اضافه کرد: امروز همه اقشار مردم آیه وحدت را می‌دانند؛ اگر نگاهی کوتاه به آیات قرآن داشته باشیم، بزرگ‌ترین نعمت برای ما بعثت حضرت رسول اکرم است؛ خداوند بر مؤمنان منت نهاد و رسولش را برای مقابله با انحطاط و رذایل اخلاقی فرستاد.

امام جماعت اهل سنت روستای زالوغال شهرستان سرخس با بیان اینکه رسالت پیامبر موجب نجات بشریت شد، افزود: قرآن، شیعه و سنی را کنار یکدیگر جمع کرده است؛ مسلمانان باید به طرف کلمه واحد همان توحید خدا بیایند.

وی تصریح کرد: الگوی ما در زندگی پیامبر اسلام است؛ بزرگ‌‌ترین مشکل جامعه ما امروز بی‌اخلاقی است و پیامبر اسلام آمد تا ارزش‌های اخلاقی را تکمیل کنند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی