انقلاب اسلامی نماد روشن پیروزی جبهه حق بر باطل است
انقلاب اسلامی نماد روشن پیروزی جبهه حق بر باطل است
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نماد روشن پیروزی جبهه حق بر باطل است، گفت: مردم ما در جنگ تاریخ‌ساز و در برهه زمانی حساس کاری کردند که مهم‌ترین تحول قرن اخیر شکل گرفت و انقلاب اسلامی لرزه بر تن مستکبران انداخت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ شهرستان سرخس «ریزگردها» هستند، اظهار کرد: هر چند مسئولان به فکر حل این معضل هستند، اما این مسئله باید هرچه سریع‌تر حل شود؛ درباره کانون خارجی ریزگردها که در ترکمنستان است نیز باید مسئولان تدابیر لازم را انجام دهند.

امام جمعه سرخس در ادامه بیان کرد: مردم، منطقه کانونی حیات انقلاب اسلامی هستند؛ حضور مردم در عرصه‌های مختلف تامین‌کننده امنیت ملی است؛ شب قدر مردم ما انتخابات است و مشارکت حداکثری در انتخابات ضریب امنیتی کشورمان را بالا می‌برد.

وی اضافه کرد: به یقین دشمنان از مردم انقلابی ما هراس دارند؛ این مردم انقلابی هستند که به دستاوردهای نظامی رسیدند و دشمنان هم به‌دنبال درشت‌نمایی مشکلات کشور هستند تا مردم ما را ناامید کنند، اما هر وقت دشمن روی مسئله‌ای تمرکز کند، مردم ما بر عکس آن را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: شعار امسال دهه فجر انقلاب اسلامی «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است؛ انقلاب اسلامی نماد روشن پیروزی جبهه حق بر باطل است.

وی عنوان کرد: مردم ما در جنگ تاریخ‌ساز و در برهه زمانی حساس کاری کردند که مهم‌ترین تحول قرن اخیر شکل گرفت و انقلاب اسلامی لرزه بر تن مستکبران انداخت.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: از محصولات مهم انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت است که شاهد آن مقاومت ۱۰۰ روزه مردم غزه است که رژیم موقت صهیونیستی را در باتلاق گرفتار کرده است؛ مردم غزه مقتدر و مظلوم هستند؛ امیدواریم برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت مردم و مسجد و با روحیه جهاد تبیین برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: با شکایت آفریقای جنوبی پرونده‌های جنایت رژیم موقت صهیونیستی باز شده و کشورهایی مثل آلمان که خودشان جنایتکار جنگی هستند، از اسرائیل حمایت می‌‎کنند؛ قطعا هر دولت و کشوری از رژیم موقت صهیونیستی حمایت کند، خونخوار و با جنایت‌های او شریک است.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان گفت: جبهه مقاومت و ایران اسلامی در دام توطئه‌های رژیم موقت صهیونیستی نمی‌افتند و حلقه محاصره را هر روز برای این رژیم تنگ‌تر و ضربات محکمی را به اسرائیل وارد خواهند کرد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی