حل پدیده ریزگردهای سرخس سریع‌تر به سرانجام برسد
حل پدیده ریزگردهای سرخس سریع‌تر به سرانجام برسد
امام جمعه موقت سرخس گفت: یکی از بحران‌ها در شهرستان سرخس پدیده ریزگردها است و توقع ما از مسئولان این است که به سرعت این موضوع پیگیری و حل شود.

به گزارش خبرنگار نسیم‌ سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی با اشاره به روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: این روز برای مواجه واقع‌بینانه با بحران‌ها است و یکی از بحران‌ها در شهرستان ما پدیده ریزگردها است.

امام جمعه موقت سرخس بیان کرد: حل پدیده ریزگردها باید به سرانجام برسد زیرا به یک مسئله ملی تبدیل شده است و توقع ما از مسئولان این است که به سرعت مسئله ریزگردها پیگیری و حل شود.

وی تاکید کرد: مدیریت بحران یک نکته بسیار ضروری است و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

سیستانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به زمینه‌سازی ظهور اشاره و عنوان کرد: تنها راه نجات بشر ظهور امام زمان(عج) است و رسالت اصلی ما در عصر غیبت زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) است.

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: زمینه‌سازی به معنی هم افق شدن با اهداف بلند امام زمان(عج) است و این موضوع به‌صورت دفعی به وجود نمی‌آید و نیازمند یک سلسله اتفاقات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی در پایان به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و سالروز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره و عنوان کرد: انسان نیاز به الگوی تربیتی دارد و مادران شهدا با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) و حضرت ام‌البنین(س) بهترین فرزندان را تربیت کردند که در راه دین و انقلاب شهید شدند.

پایان پیام/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی