مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند
مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند
امام جمعه سرخس گفت: شهید گمنام آمده تا به ما یادآوری کند، پشتیبان ولایت، ارزش‌ها و نظام باشید و در انتخابات خون شهدا را در نظر بگیرید و مشارکت حداکثری داشته باشید تا دشمنان ناامید شوند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سرخس با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سرخس، گفت: این شهدا برای امنیت ما رفتند و برای اینکه غیرت دینی نسبت به ارزش‌ها داشته باشیم با او بیعت می‌کنیم.

امام جمعه سرخس با تاکید بر حفظ حجاب و حیا، بیان کرد: نگذاریم خون شهدا پایمال شود، سکوت در مقابل گناه، پایمال کردن خون شهدا است.

وی افزود: این شهید آمده است تا به ما یادآوری کند که پشتیبان ولایت، ارزش‌ها و نظام باشید و در انتخابات خون شهدا را در نظر بگیرید و مشارکت حداکثری داشته باشید تا دشمنان را ناامید کنید.

بختیاری ادامه داد: پیام ما در کنار تشییع پیکر مطهر این شهید این بود که ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم و تا آخرین قطره خون خود، دست از ارزش‌ها برنمی‌داریم.

امام جمعه سرخس بر ازدواج و فرزندآوری تاکید کرد و گفت: جوانانی که در شرف ازدواج هستند بدانند که شرایط از زمان جنگ سخت‌تر نیست و با توکل به خدا و توسل به ائمه ازدواج کنند و کسانی که ازدواج کردند نسبت به فرزندآوری اقدام کنند و برای امام زمان(عج) سرباز تربیت کنند.

وی در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، عنوان کرد: انزجار خود را نسبت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اعلام می‌کنیم و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین آماده جان‌فشانی هستیم.

بختیاری با بیان اینکه اسرائیل نفس‌های آخرش را می‌کشد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس، شمال غزه را بمباران کرد اما حماس اسرا را از شمال به آن‌ها تحویل داد.

خطیب جمعه سرخس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی حماس را نمی‌تواند نابود کند و می‌خواهد با ترور فرماندهان حماس جلوی نابودی خود را بگیرد و این کار را نیز نمی‌تواند و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است و تلاش اسرائیل بیهوده است.

وی به رشادت‌های رزمندگان یمن در مقابله با صهیونیست‌ها و کشتی‌های آنان اشاره و عنوان کرد: وزیر دفاع ما نیز پیام داد که دریای سرخ منطقه ما است و اجازه نمی‌دهیم ائتلافی به نفع اسرائیل شکل بگیرد و نمی‌گذاریم دشمنان یمن آنجا مانور بدهند و این موضوع پشتوانه دارد و آن هم اقتدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران است، یعنی ما می‌توانیم منطقه را در سیطره خود در بیاوریم و از بازوان و متحدان جمهوری اسلامی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی