اجرای طرح «پیشگامان امنیت انتظامی ۴» در سرخس
اجرای طرح «پیشگامان امنیت انتظامی ۴» در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: در مرحله دوم طرح پیشگامان امنیت انتظامی چهار که با هدف پیشگیری از سرقت‌های خُرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان سرخس اجرا شد، 23 نفر دستگیر و 7 فقره انواع سرقت کشف شد.

سیدمحمود علایی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: طرح سراسری پیشگامان امنیت انتظامی با محوریت برخورد با سرقت و در راستای طرح امنیت محله محور در ادامه طرح پیشگامان چهار در شهرستان سرخس اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح پیشگامان امنیت انتظامی که از ساعت ۶ صبح ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ در شهرستان سرخس با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز آغاز شد، ۲۳ نفر دستگیر و ۷ فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی سرخس تصریح کرد: با اجرای این طرح یک‌هزار و ۱۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق کشف شد؛ همچنین در این طرح ۶ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت توقیف و یک قبضه اسلحه شکاری و ۲۴ راس دام قاچاق کشف شد.

علائی با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای طرح‌های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی، کنترل جرائم، برخورد با اراذل و اوباش و در نهایت افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت‌مندی مردم عزیز است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی